!function(t,h,e,j,s,n){t.hj=t.hj||function(){(t.hj.q=t.hj.q||[]).push(arguments)},t._hjSettings={hjid:2313813,hjsv:6},s=h.getElementsByTagName("head")[0],(n=h.createElement("script")).async=1,n.src="https://static.hotjar.com/c/hotjar-"+t._hjSettings.hjid+".js?sv="+t._hjSettings.hjsv,s.appendChild(n)}(window,document);

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 11.02.2022

Specjalista ds. obsługi klienta

Umowa o pracę

Pełny etat

Specjalista (mid/regular)

Globalny Farmaceutyczny Operator LogistycznyMisja, wizja i wartości Arra Group® stanowią fundamenty naszej organizacji, które jasno wskazują, co jest dla nas ważne i dokąd zmierzamy.


Pasja

  • Żyjemy tym, co robimy
  • Jesteśmy tu, bo chcemy tu być
  • Wysoko zawieszamy sobie poprzeczkę

Bliskość z klientem

  • Kreujemy angażującą przestrzeń
  • Pielęgnujemy partnerskie relacje
  • Pomnażamy wspólne korzyści

Lubimy ludzi

  • Człowiek jest dla nas bardzo ważny
  • Wspólnie tworzymy empatyczne środowisko

Zwinność

  • Działamy szybko, sprawnie i odważnie
  • Myślimy nieszablonowo
  • Lubimy wyzwania

ARRA GROUP to lider w segmencie europejskiej ekspresowej logistyki farmacji, specjalizujemy się w transporcie farmaceutycznym, chłodniczym oraz transporcie materiałów niebezpiecznych (ADR), w warunkach temperatury kontrolowanej.

Szukamy ludzi z pasją i zaangażowaniem, poszukujących możliwości rozwoju, czyli dokładnie takich jak MY. Obecnie do naszego zespołu szukamy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta

miejsce pracy: Głogów/Poznań/Wrocław

Zakres obowiązków

  • Rozwijanie i podtrzymywanie bardzo dobrych relacji z klientami

  • Regularne kontakty z klientami w celu monitorowania poziomu zadowolenia z usług firmy

  • Monitorowanie poziomu współpracy z grupą klientów

  • Przygotowywanie ofert handlowych

  • Odpowiedzialność za wysoki poziom standardów obsługi

  • Dbanie o sprawną i efektywną współpracę wewnątrz organizacji

  • Współuczestniczenie w procesach optymalizacyjnych związanych z obsługą klienta

Wymagania

  • Kilkuletnie doświadczenie w obsłudze klienta (doświadczenie w branży TSL będzie dodatkowym atutem)

  • Biegła znajomość j. angielskiego, znajomość j. niemieckiego będzie dodatkowym atutem

  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne

  • Umiejętność dostosowania się do sytuacji w warunkach stresowych

  • Silne nastawienie na jakość obsługi klienta

  • Skrupulatność i konsekwencja w pracy

  • Wysoki poziom zaangażowania

  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat

  • Możliwość rozwoju i podnoszenia swoich umiejętności

  • Odpowiedzialne stanowisko pozwalające na samodzielność w ramach realizacji obowiązków

  • Świetną atmosferę pracy w dynamicznym zespole

  • Możliwość przystąpienia do dodatkowego ubezpieczenia oraz pakietu sportowego na preferencyjnych warunkach

  • Wsparcie w procesie adaptacji zawodowej

    1. Administratorem Pana/i danych osobowych jest ARRA GROUP Sp. z o. o. Sp. k., ul. Piastowska 5, 67-200 Głogów, adres e-mail: arra@arra.pl.
    2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w ARRA GROUP Sp. z o. o. Sp. k. możliwy jest pod adresem e - mail: iod@arra.pl;
    3. Dane osobowe Pana/i/ będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenie o ochronie danych oraz Kodeksu Pracy – Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 108) w celu rekrutacji do pracy w spółce ARRA GROUP Sp. z o. o. Sp. k.
    4. Dane osobowe będą przechowywane przez okres rekrutacji lub przez jeden rok od złożenia aplikacji (jeżeli aplikant wyrazi zgodę na przetwarzanie danych osobowych do „przyszłych rekrutacji”).
    5. Państwa dane osobowe będą przetwarzane za pomocą serwisu prowadzonego przez eRecruitment Solutions sp. z o.o. Mogą mieć do nich dostęp również zewnętrzne firmy IT, w zakresie serwisowania i dostarczania nam oprogramowania i sprzętu informatycznego. Poza tym dane nie będą ujawniane (udostępniane) innym podmiotom, poza przypadkami przewidzianymi w obowiązujących przepisach.
    6. Posiada Pan/i prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody.
    7. Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
    8. Podanie danych osobowych nie jest wymagane żadnymi przepisami, ale ich niepodanie uniemożliwi udział w procesie rekrutacji.
    9. Pani/Pana dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie odbywało się na zasadach określonych w regulaminie rekrutacji, konsekwencją takiego przetwarzania będzie kontakt tylko z wybranymi kandydatami.

     

     

Miejsce pracy
  • Głogów pow. głogowski, Dolnośląskie
Opublikowana
Wygasła (3 miesiące)

Pozostałe oferty pracodawcy

Na tej stronie korzystamy z plików cookie, aby zadbać o jak najlepsze doświadczenia naszych użytkowników.
Kontynuując po wyświetleniu tej wiadomości, potwierdzasz, że wyrażasz na to zgodę.