Konsultant Zespołu Infolinii
Visa
Specjalista ds. obsługi klienta
Umowa o pracę
Pełny etat
Specjalista (mid/regular)

jest polskim bankiem o wieloletniej tradycji, ukierunkowanym na rozwój i inwestycję w kapitał ludzki. Oferujemy pracę w przyjaznym zespole nastawionym na współpracę oraz docelowo zatrudnienie na umowę o pracę na czas nieokreślony.
Krakowski Bank Spółdzielczy ogłasza nabór do KBS Centrala na stanowisko:
Konsultant Zespołu Infolinii
Zakres obowiązków
-
obsługa połączeń przychodzących od Klientów i potencjalnych Klientów Banku,
-
raportowanie stanu usług i incydentów IT oraz innych danych,
-
badanie potrzeb Klientów, rekomendowanie najlepszych rozwiązań,
-
pierwsza linia wsparcia w trybie 24/7,
-
kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku,
-
zachowanie najwyższej jakości obsługi Klientów.
Wymagania
-
otwartość oraz pozytywne nastawienie,
-
umiejętność szybkiego uczenia się,
-
dyspozycyjność,
-
punktualność oraz systematyczność,
-
znajomość obsługi komputera,
-
dobra dykcja i miły głos,
-
bardzo dobre zdolności komunikacyjne,
-
doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
Benefity pozapłacowe:
-
dofinansowanie prywatnej opieki medycznej,
-
dopłaty z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
W CV należy zamieścić klauzulę:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Krakowski Bank Spółdzielczy danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym na stanowisko Konsultant Zespołu Infolinii Krakowskiego Banku Spółdzielczego. Niniejsza zgoda została wyrażona dobrowolnie. Zostałam/łem poinformowana/ny, że zgodę na przetwarzanie moich danych mogę wycofać w każdym czasie, a wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej wycofaniem.
-
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych dla kandydatów do pracy
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”) związane z ochroną danych osobowych informujemy o najważniejszych zagadnieniach związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych w związku z prowadzoną przez Krakowski Bank Spółdzielczy rekrutacją:- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Krakowski Bank Spółdzielczy z siedzibą
w Krakowie, Rynek Kleparski 8, 31-150 Kraków, adres e-mail: sekretariat@kbsbank.com.pl,
tel. 12 428 62 00 lub 12 428 62 36. - Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: iod@kbsbank.com.pl lub pisemnie na adres: Inspektor Ochrony Danych, Krakowski Bank Spółdzielczy, Rynek Kleparski 8, 31-150 Kraków.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są przez Administratora w celu związanym z przeprowadzeniem rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
- Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych innym odbiorcom.
- Administrator danych nie będzie przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
- Dane osobowe, będą przechowywane, zgodnie z przepisami prawa przez okres niezbędny do zakończenia procesu rekrutacji.
- Ma Pani/Pan prawo do żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, jeśli przetwarzanie danych odbywa się w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora, ponadto ma Pani/Pan, w zakresie danych przetwarzanych na podstawie wyrażonej zgody - prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
- Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do odpowiedniego organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych – o ile uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych odbywa się z naruszeniem RODO lub innych przepisów dotyczących ochrony danych osobowych.
Podanie Pani/Pana danych osobowych, w celu rekrutacji na stanowisko pracy wskazane w ogłoszeniu jest dobrowolne, a zakres niezbędnych danych wynika z art. 221 kodeksu pracy i jest niezbędny do uczestnictwa w procesie rekrutacji. Brak podania danych uniemożliwia uczestnictwo w procesie rekrutacji.
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Krakowski Bank Spółdzielczy z siedzibą
-
Kraków
Udostępnij ofertę
Podobne oferty pracy
-
Expert (Helpdesk/ServiceDesk) ds wsparcia (2 i 3 linia) - język angielski
SalesHR- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista ds. obsługi klienta
- specjalista (mid/regular)
Dodana -
Specjalista ds. wsparcia użytkowników - język włoski
SalesHR- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista ds. obsługi klienta
- specjalista (mid/regular)
- praca zdalna
Dodana -
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
City Drive- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista ds. obsługi klienta
- młodszy specjalista (junior)
- rekrutacja zdalna
- запрошуємо працівників з України
- 3 500 - 4 500 PLN / mies.
PolecanaDodana -
Koordynator Biura Regionalnego
City Drive- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista ds. obsługi klienta
- kierownik/koordynator
- rekrutacja zdalna
- запрошуємо працівників з України
- 4 800 - 7 100 PLN / mies.
PolecanaDodana -
Business Development Specialist with Dutch and French
WhitePress Wizytówka- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista ds. obsługi klienta
- specjalista (mid/regular)
- запрошуємо працівників з України
Dodana -
Kraków! Poszukiwani maturzyści! Praca bez ograniczeń! Elastyczny grafik!
Workhouse4you Sp. z o.o.- Kraków
- umowa zlecenie
- część etatu
- specjalista ds. obsługi klienta
- młodszy specjalista (junior)
- rekrutacja zdalna
Dodana -
Specjalista ds. wsparcia użytkowników - język rumuński
SalesHR- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista ds. obsługi klienta
- specjalista (mid/regular)
- praca zdalna
Dodana -
Specjalista ds. wsparcia użytkowników - język serbski
SalesHR- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista ds. obsługi klienta
- specjalista (mid/regular)
- praca zdalna
Dodana -
Specjalista ds. wsparcia użytkowników - język bułgarski
SalesHR- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista ds. obsługi klienta
- specjalista (mid/regular)
- praca zdalna
Dodana -
Specjalista ds. wsparcia użytkowników - język grecki
SalesHR- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista ds. obsługi klienta
- specjalista (mid/regular)
- praca zdalna
Dodana
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Zielonki
-
Praca Węgrzce
-
Praca Bibice
-
Praca Pękowice
-
Praca Batowice
-
Praca Rząska
-
Praca Bosutów
-
Praca Dziekanowice
-
Praca Modlniczka
-
Praca Modlnica
-
Praca Giebułtów
-
Praca Kryspinów
-
Praca Libertów
-
Praca Tomaszowice
-
Praca Golkowice
-
Praca Balice
-
Praca Michałowice
-
Praca Wrząsowice
-
Praca Zabierzów
-
Praca Cholerzyn