Specjalista ds. obsługi Klienta w języku czeskim/słowackim

Ogłoszenie na stanowisko Specjalista ds. obsługi Klienta w języku czeskim/słowackim - TPG Katowice Sp. z o. o.

Firma Teleperformance to światowy lider branży  Customer Expierence Management. Jesteśmy obecni w 80 krajach, zatrudniając blisko 400.000 osób współpracujących z największymi markami na świecie!


Stoi przed Tobą niepowtarzalna szansa, aby stać się częścią wspaniałego zespołu :)  

Poszukujesz pracy i ciekawych wyzwań? A może chcesz zdobyć pierwsze doświadczenia zawodowe w branży IT?

Lubisz pracę w międzynarodowym środowisku? To idealne miejsce dla Ciebie!  

Stanowisko:Specjalista ds. obsługi Klienta w języku czeskim/słowackim

Zakres obowiązków

· Obsługa połączeń przychodzących oraz maili i chatów (infolinia wsparcia technicznego jednej z największych firm dostarczających rozwiązania technologiczne na całym świecie) w języku czeskim oraz słowackim

· Bieżące rozwiązywanie i odnotowywanie w systemie zgłoszeń klientów;

· Przeprowadzanie zdalnej diagnozy oraz konfiguracji urządzeń;

Wymagania

· Dyspozycyjności do pracy na pełen etat od 20.01.2022

· Bardzo dobrej znajomości języka czeskiego oraz słowackiego

· Znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (kontakt z dokumentacją techniczną);

Oferujemy

· Stałe godziny pracy 9.00-18.00 (zmiany ośmiogodzinne) od poniedziałku do piątku;

· Możliwość pracy zdalnej po ukończonym szkoleniu

Atrakcyjne wynagrodzenie

Duże możliwości rozwoju oraz fantastyczną atmosferę!

Wszystkie oferty pracy firmy
TPG Katowice Sp. z o. o.

Klauzula informacyjna:

Szanowna Pani / Szanowny Panie!
Informujemy, że firmy Teleperformance Polska sp. z o.o. oraz TPG Katowice sp. z o.o. zwane dalej Teleperformance przetwarzają Państwa dane osobowe zgodnie z zasadami poufności danych Grupy Teleperformance, która została uaktualniona z dniem 25 maja 2018 roku. Prosimy o zapoznanie się z pełną wersją powiadomienia o poufności danych zamieszczoną poniżej.
- Cel przetwarzania
- Działania związane z przetwarzaniem danych
- Podstawy prawne przetwarzania danych
- Odbiorcy danych osobowych
- Transfer międzynarodowy
- Dane kontaktowe firmy Teleperformance i specjalistów z zakresu ochrony danych
- Okres przechowywania danych
- Prawa użytkowników w zakresie danych osobowych

Informacja o poufności danych kandydata
Celem niniejszej informacji o poufności jest wyjaśnienie sposobu i celów wykorzystywania danych osobowych kandydatów na pracowników. Prosimy o dokładne zapoznanie się z niniejszą informacją.

Cel przetwarzania
Teleperformance wykorzystuje Twoje dane osobowe, w celu rozpatrzenia aplikacji dotyczącej zatrudnienia, podjęcia działań niezbędnych do zawarcia z Tobą umowy o pracę oraz w celach administracji rekrutacyjnej. Jeśli Twoja aplikacja o pracę zostanie przyjęta, wykorzystamy podane przez Ciebie dane, aby administrować Twoim zatrudnieniem w Teleperformance. Po zawarciu umowy o pracę dostarczymy Ci nową informację o prywatności, wyjaśniającą w jaki sposób przetwarzamy dane osobowe pracowników.

Działania związane z przetwarzaniem danych
Poniżej zamieszczono przykładowe sposoby przetwarzania danych osobowych kandydatów przez firmę Teleperformance.
Teleperformance zbiera Twoje podstawowe dane takie jak adres e-mail, imię i nazwisko, adres zamieszkania, życiorys, aby rozpatrzyć Twoją aplikację i móc się z Tobą skontaktować.
Podczas procesu rekrutacji Teleperformance zbiera również dane osobowe zawarte w różnych dokumentach, takich jak notatki z rozmowy kwalifikacyjnej, informacje dotyczące uzyskanej w toku rekrutacji oceny.
Niedostarczenie wskazanych danych osobowych może ograniczyć zdolność Teleperformance do rozpatrzenia Twojej aplikacji.
Dodatkowe informacje o działaniach związanych z przetwarzaniem danych można znaleźć w odpowiedniej części Polityki prywatności – (w linku wersja angielska – tłumaczenie na język polski jest dostępne w Dziale Kadr Teleperformance)
http://www.teleperformance.com/en-us/data-privacy-information-and-inquires/

Podstawy prawne przetwarzania danych
Przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu: (i) podjęcia na Twoje życzenie kroków zmierzających do zawarcia umowy o pracę (w zakresie przetwarzania danych) oraz (ii) administracji rekrutacyjnej.
Przetwarzamy Twoje dane osobowe na gruncie uzasadnionego interesu w odniesieniu do działań dotyczących przetwarzania danych, takich jak telewizja przemysłowa (CCTV) i rekrutacja wewnętrzna (OnTarget Recruitment). Uzasadnione interesy obejmują również zapewnienie bezpieczeństwa.

Odbiorcy danych osobowych
Możemy udostępniać Twoje dane osobowe innym spółkom zależnym Teleperformance, jeżeli wyrazisz na to zgodę oraz organom publicznym, jeżeli obowiązek taki wynika z obowiązującego prawa.

Transfer międzynarodowy
Dane osobowe możemy przesyłać do krajów, terytoriów i organizacji znajdujących się poza Europejskim Obszarem Gospodarczym, które według Komisji Europejskiej nie zapewniają odpowiedniego poziomu ochrony danych. W takich sytuacjach firma Teleperformance zapewnia odpowiednie środki bezpieczeństwa chroniące dane osobowe pracowników, takie jak Wiążące reguły korporacyjne (w linku wersja angielska – tłumaczenie na język polski jest dostępne w Dziale Kadr Teleperformance oraz na stronie internetowej https://my.teleperformance.com/index.php/gcp-s/data-privacy/binding-corporate-rules) zatwierdzone przez krajowe organy ochrony danych EOG bądź standardowe klauzule ochrony danych przyjęte przez Komisję Europejską lub odpowiednie krajowe organy ochrony danych w ramach EOG.

Przechowywanie danych
Dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak to konieczne z punktu widzenia celów określonych powyżej, bądź tak długo, jak wymagają tego przepisy prawa. Twoje dane zostaną usunięte najpóźniej w chwili zakończenia rekrutacji na dane stanowisko, chyba że wyrazisz zgodę na ich użycie w innych rekrutacjach.

Prawa kandydatów w zakresie danych osobowych
Kandydat ma następujące prawa w kwestii swoich danych osobowych:
- Dostęp — kandydat może wnioskować o bezpłatny dostęp do swoich danych osobowych.
- Zmiana — kandydat może zażądać od firmy Teleperformance korekty niedokładnych lub niekompletnych danych osobowych.
- Usunięcie — kandydat może zażądać od firmy Teleperformance usunięcia danych osobowych z jednego z poniższych powodów:
a) gdy dane osobowe nie są już potrzebne w związku z celami, dla których były zbierane lub w jakikolwiek sposób przetwarzane;
b) gdy kandydat wycofuje zgodę, na której opiera się przetwarzanie danych, jeśli nie istnieją inne podstawy prawne do ich przetwarzania;
c) gdy dane osobowe były przetwarzane w sposób niezgodny z prawem;
d) gdy dane osobowe muszą zostać usunięte w celu zapewnienia zgodności z przepisami prawnymi Unii Europejskiej lub kraju członkowskiego, którym podlega firma Teleperformance;
- Ograniczenie — kandydat może zażądać od firmy Teleperformance ograniczenia zakresu przetwarzania danych osobowych z jednego z poniższych powodów:
a) kandydat podważa dokładność swoich danych osobowych, przez okres umożliwiający firmie Teleperformance weryfikację dokładności danych;
b) przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, a zamiast tego wnioskuje o ograniczenie ich wykorzystania;
c) firma Teleperformance nie potrzebuje już danych osobowych kandydata w celu ich przetwarzania, ale kandydat potrzebuje ich w celu określenia, zastosowania lub obrony przed roszczeniami;
d) kandydat sprzeciwia się przetwarzaniu zgodnie z prawem do sprzeciwu i automatycznego podejmowania decyzji, pod warunkiem sprawdzenia, czy uzasadnione prawa firmy Teleperformance mają priorytet nad prawami pracownika.
- Przenoszenie — kandydat może zażądać od firmy Teleperformance przekazania udostępnionych jej danych osobowych innej organizacji i/lub otrzymania swoich danych osobowych w formie uporządkowanej i w łatwo dostępnym formacie.
- Wycofanie — kandydat może w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych, w stosunku do których wyraził wcześniej taką zgodę. Wycofanie zgody nie wpływa jednak na działania związane z przetwarzaniem danych, które miały miejsce przed wycofaniem zgody.
- Sprzeciw — kandydat może sprzeciwić się przetwarzaniu swoich danych przez firmę Teleperformance na potrzeby marketingu bezpośredniego lub w innych sytuacjach zgodnie z przepisami lokalnymi, przez poinformowanie działu administracji personalnej o swoim sprzeciwie.
- Skarga — kandydat ma prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego. Dane kontaktowe organu nadzorczego podano poniżej:

Urząd Ochrony Danych Osobowych
ul. Stawki 2
00-193 Warszawa

W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z inspektorem ochrony danych:

Nathan Coffey

nathan.coffey@teleperformance.com

M +44 (0) 7790 814326

London, United Kingdom



Dane kontaktowe Teleperformance:

Privacy-Office-Poland@pl.teleperformance.com
+48 22 468 70 00

Teleperformance Polska sp. z o.o.

ul. Wołoska 24
02-675 Warszawa
NIP: 899-22-17-906
REGON: 931907038
KRS: 0000084816

TPG Katowice sp. z o.o.
ul. Roździeńskiego 1a
40-202 Katowice
REGON: 634488812
NIP: 7781409117
KRS: 0000163062

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych:

Klikając w przycisk "wyślij" Wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Teleperformance Polska sp. z o.o. (ul. Wołoska 24, 02-675 Warszawa, NIP: 899-22-17-906) oraz TPG Katowice sp. z o.o. (ul. Roździeńskiego 1a, 40-202 Katowice, NIP: 7781409117) w celu rekrutacji na wyżej wymienione stanowisko zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Miejsce pracy:
Katowice
Zawód:
Specjalista ds. obsługi klienta
Forma zatrudnienia:
umowa o pracę
Wymiar pracy:
pełny etat
Dodano:
31.12.2021
Wygasa:
30.01.2022

Adres firmy

ALEJA WALENTEGO ROŹDZIEŃSKIEGO, 1A, 40-202 Katowice
Tak, chcę otrzymywać oferty pracy na e-maila!

(klauzula informacyjna)

Lista podobnych ofert pracy

PROMOWANA
WEB-COM Group Sp. z o.o.

Specjalista ds. obsługi klienta, wdrożeń oprogramowania

WEB-COM Group Sp. z o.o.  Wizytówka
WEB-COM Group Sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat

POLECANA
Bielsko-Biała
Katowice

14-01-2022 POLECANA
ADREAMS

Doradca Klienta

ADREAMS  Profil firmy
ADREAMS
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Jaworzno
Katowice

10-01-2022
ADREAMS

Doradca Klienta

ADREAMS  Profil firmy
ADREAMS
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Tarnowskie Góry
Katowice

30-12-2021
ADREAMS

Doradca Klienta

ADREAMS  Profil firmy
ADREAMS
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Gliwice
Katowice

10-01-2022
conTeyor Poland Sp. z o.o.

Specjalista ds. obsługi klienta z j. angielskim - rynek amerykański

conTeyor Poland Sp. z o.o.
conTeyor Poland Sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Czechowice-Dziedzice
Katowice

05-01-2022
conTeyor Poland Sp. z o.o.

Specjalista ds. obsługi klienta z j. angielskim i niemieckim

conTeyor Poland Sp. z o.o.
conTeyor Poland Sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Czechowice-Dziedzice
Katowice

29-12-2021
Selekt

Praca biurowa - obsługa klienta

Selekt
Selekt
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
 Rekrutacja zdalna 

POLECANA
Jastrzębie-Zdrój
Katowice

30-12-2021 POLECANA
Selekt

Praca biurowa - obsługa klienta

Selekt
Selekt
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
 Rekrutacja zdalna 

POLECANA
Wodzisław Śląski
Katowice

10-01-2022 POLECANA
INELO Polska Sp. z o.o.

Młodszy Specjalista Biura Obsługi Klienta

INELO Polska Sp. z o.o.
INELO Polska Sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
 Praca zdalna 

POLECANA
Bielsko-Biała
Katowice

17-01-2022 POLECANA
ASK Poland Sp. z o.o.

Customer Service Specialist - Logistic Department

ASK Poland Sp. z o.o.
ASK Poland Sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat

POLECANA
Bielsko-Biała
Katowice

14-01-2022 POLECANA
WhitePress

Specjalista ds. rozwoju rynku międzynarodowego z językiem angielskim

WhitePress  Wizytówka
WhitePress
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
4500-6000 zł
UoP brutto/mies.
Bielsko-Biała
Katowice

14-01-2022
4500-6000 zł
UoP brutto/mies.
WhitePress

Specjalista ds. rozwoju rynku z j. niemieckim

WhitePress  Wizytówka
WhitePress
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
4500-6000 zł
UoP brutto/mies.
Bielsko-Biała
Katowice

13-01-2022
4500-6000 zł
UoP brutto/mies.
WhitePress

Specjalista ds. rozwoju rynku greckiego

WhitePress  Wizytówka
WhitePress
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
4500-7000 zł
UoP brutto/mies.

POLECANA
Śląskie
13-01-2022 POLECANA
4500-7000 zł
UoP brutto/mies.
WhitePress

SEO Sales Ninja

WhitePress  Wizytówka
WhitePress
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Śląskie
13-01-2022
Workhouse4you Sp. z o.o.

Bielsko-Biała! Nie sprzedawaj! Informuj! Konsultant infolinii informacyjnej

Workhouse4you Sp. z o.o.
Workhouse4you Sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta umowa zlecenie część etatu
 Rekrutacja zdalna 
 Pracodawca nie wymaga CV 
Bielsko-Biała
Katowice

13-01-2022
Ammega Poland Sp. z o.o.

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Ammega Poland Sp. z o.o.
Ammega Poland Sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat

POLECANA
Bielsko-Biała
Katowice

12-01-2022 POLECANA
LUKE

Pracownik obsługi klienta

LUKE
LUKE
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Bielsko-Biała
Katowice

05-01-2022
WhitePress

Development specialist for Scandinavian markets

WhitePress  Wizytówka
WhitePress
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat

POLECANA
Śląskie
04-01-2022 POLECANA
Nationale-Nederlanden

Doradca Klienta

Nationale-Nederlanden
Nationale-Nederlanden
Specjalista ds. obsługi klienta kontrakt B2B pełny etat
 Rekrutacja zdalna 
Kędzierzyn-Koźle
Katowice

10-01-2022
Meta International

Specjalista d/s organizacji Wesel i Imprez okolicznościowych

Meta International
Meta International
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Szczyrk
Katowice

17-01-2022