Customer Service Representative witch FRENCH

Ogłoszenie na stanowisko Customer Service Representative witch FRENCH - TPG Katowice Sp. z o. o.

Firma Teleperformance to światowy lider branży  Customer Expierence Management. Jesteśmy obecni w 80 krajach, zatrudniając blisko 400.000 osób współpracujących z największymi markami na świecie!

Position:Customer Service Representative witch FRENCH

You will be responsible for

·   After-sales service for French-speaking customers

·   Providing a high level of customer service using e-mail, chat and phone

·   Quick and effective response to incoming customer inquiries

·   Providing feedback on recurring customer problems to Team Leader / Supervisor and relevant internal departments

·   Providing accurate and complete information to the client using the appropriate methods / tools provided by the company

Requirements

·   Good knowledge of French, min. C1 level

·   Knowledge of the English language, min. B1 level

·   Highly developed interpersonal skills

·   Communicativeness, correctness and language fluency

·   Good work organization, diligence and responsibility

·   Ability to deal with stress and multitasking

·   Willingness to learn and develop in the structures of our company

Optional

·   Experience in customer service for e-commerce / online stores

·   Interest new technologies

 

We offer

We have a benefits for You

·   Private medical care

·   Gym membership

·   Competitive salary and cash prizes

·   A unique and multicultural working environment with 84 nationalities

Why choose Poland as Your next work destination?

·   Consumer prices in Warsaw are 44.01% lower than in Paris

·   Bottle of beer is 2.26 euro / bottle of beer in Paris is 6.00 euro

·   McMeal at McDonalds in Warsaw: 4.79 euro / in Paris: 9.00 euro

Poles are very open-minded and love to party! You will definitely not be bored here. Many Polish people speak English at very high levels their second language.

Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy.

Wszystkie oferty pracy firmy
TPG Katowice Sp. z o. o.

Information clause:

Szanowna Pani / Szanowny Panie!
Informujemy, że firmy Teleperformance Polska sp. z o.o. oraz TPG Katowice sp. z o.o. zwane dalej Teleperformance przetwarzają Państwa dane osobowe zgodnie z zasadami poufności danych Grupy Teleperformance, która została uaktualniona z dniem 25 maja 2018 roku. Prosimy o zapoznanie się z pełną wersją powiadomienia o poufności danych zamieszczoną poniżej.
- Cel przetwarzania
- Działania związane z przetwarzaniem danych
- Podstawy prawne przetwarzania danych
- Odbiorcy danych osobowych
- Transfer międzynarodowy
- Dane kontaktowe firmy Teleperformance i specjalistów z zakresu ochrony danych
- Okres przechowywania danych
- Prawa użytkowników w zakresie danych osobowych

Informacja o poufności danych kandydata
Celem niniejszej informacji o poufności jest wyjaśnienie sposobu i celów wykorzystywania danych osobowych kandydatów na pracowników. Prosimy o dokładne zapoznanie się z niniejszą informacją.

Cel przetwarzania
Teleperformance wykorzystuje Twoje dane osobowe, w celu rozpatrzenia aplikacji dotyczącej zatrudnienia, podjęcia działań niezbędnych do zawarcia z Tobą umowy o pracę oraz w celach administracji rekrutacyjnej. Jeśli Twoja aplikacja o pracę zostanie przyjęta, wykorzystamy podane przez Ciebie dane, aby administrować Twoim zatrudnieniem w Teleperformance. Po zawarciu umowy o pracę dostarczymy Ci nową informację o prywatności, wyjaśniającą w jaki sposób przetwarzamy dane osobowe pracowników.

Działania związane z przetwarzaniem danych
Poniżej zamieszczono przykładowe sposoby przetwarzania danych osobowych kandydatów przez firmę Teleperformance.
Teleperformance zbiera Twoje podstawowe dane takie jak adres e-mail, imię i nazwisko, adres zamieszkania, życiorys, aby rozpatrzyć Twoją aplikację i móc się z Tobą skontaktować.
Podczas procesu rekrutacji Teleperformance zbiera również dane osobowe zawarte w różnych dokumentach, takich jak notatki z rozmowy kwalifikacyjnej, informacje dotyczące uzyskanej w toku rekrutacji oceny.
Niedostarczenie wskazanych danych osobowych może ograniczyć zdolność Teleperformance do rozpatrzenia Twojej aplikacji.
Dodatkowe informacje o działaniach związanych z przetwarzaniem danych można znaleźć w odpowiedniej części Polityki prywatności – (w linku wersja angielska – tłumaczenie na język polski jest dostępne w Dziale Kadr Teleperformance)
http://www.teleperformance.com/en-us/data-privacy-information-and-inquires/

Podstawy prawne przetwarzania danych
Przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu: (i) podjęcia na Twoje życzenie kroków zmierzających do zawarcia umowy o pracę (w zakresie przetwarzania danych) oraz (ii) administracji rekrutacyjnej.
Przetwarzamy Twoje dane osobowe na gruncie uzasadnionego interesu w odniesieniu do działań dotyczących przetwarzania danych, takich jak telewizja przemysłowa (CCTV) i rekrutacja wewnętrzna (OnTarget Recruitment). Uzasadnione interesy obejmują również zapewnienie bezpieczeństwa.

Odbiorcy danych osobowych
Możemy udostępniać Twoje dane osobowe innym spółkom zależnym Teleperformance, jeżeli wyrazisz na to zgodę oraz organom publicznym, jeżeli obowiązek taki wynika z obowiązującego prawa.

Transfer międzynarodowy
Dane osobowe możemy przesyłać do krajów, terytoriów i organizacji znajdujących się poza Europejskim Obszarem Gospodarczym, które według Komisji Europejskiej nie zapewniają odpowiedniego poziomu ochrony danych. W takich sytuacjach firma Teleperformance zapewnia odpowiednie środki bezpieczeństwa chroniące dane osobowe pracowników, takie jak Wiążące reguły korporacyjne (w linku wersja angielska – tłumaczenie na język polski jest dostępne w Dziale Kadr Teleperformance oraz na stronie internetowej https://my.teleperformance.com/index.php/gcp-s/data-privacy/binding-corporate-rules) zatwierdzone przez krajowe organy ochrony danych EOG bądź standardowe klauzule ochrony danych przyjęte przez Komisję Europejską lub odpowiednie krajowe organy ochrony danych w ramach EOG.

Przechowywanie danych
Dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak to konieczne z punktu widzenia celów określonych powyżej, bądź tak długo, jak wymagają tego przepisy prawa. Twoje dane zostaną usunięte najpóźniej w chwili zakończenia rekrutacji na dane stanowisko, chyba że wyrazisz zgodę na ich użycie w innych rekrutacjach.

Prawa kandydatów w zakresie danych osobowych
Kandydat ma następujące prawa w kwestii swoich danych osobowych:
- Dostęp — kandydat może wnioskować o bezpłatny dostęp do swoich danych osobowych.
- Zmiana — kandydat może zażądać od firmy Teleperformance korekty niedokładnych lub niekompletnych danych osobowych.
- Usunięcie — kandydat może zażądać od firmy Teleperformance usunięcia danych osobowych z jednego z poniższych powodów:
a) gdy dane osobowe nie są już potrzebne w związku z celami, dla których były zbierane lub w jakikolwiek sposób przetwarzane;
b) gdy kandydat wycofuje zgodę, na której opiera się przetwarzanie danych, jeśli nie istnieją inne podstawy prawne do ich przetwarzania;
c) gdy dane osobowe były przetwarzane w sposób niezgodny z prawem;
d) gdy dane osobowe muszą zostać usunięte w celu zapewnienia zgodności z przepisami prawnymi Unii Europejskiej lub kraju członkowskiego, którym podlega firma Teleperformance;
- Ograniczenie — kandydat może zażądać od firmy Teleperformance ograniczenia zakresu przetwarzania danych osobowych z jednego z poniższych powodów:
a) kandydat podważa dokładność swoich danych osobowych, przez okres umożliwiający firmie Teleperformance weryfikację dokładności danych;
b) przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, a zamiast tego wnioskuje o ograniczenie ich wykorzystania;
c) firma Teleperformance nie potrzebuje już danych osobowych kandydata w celu ich przetwarzania, ale kandydat potrzebuje ich w celu określenia, zastosowania lub obrony przed roszczeniami;
d) kandydat sprzeciwia się przetwarzaniu zgodnie z prawem do sprzeciwu i automatycznego podejmowania decyzji, pod warunkiem sprawdzenia, czy uzasadnione prawa firmy Teleperformance mają priorytet nad prawami pracownika.
- Przenoszenie — kandydat może zażądać od firmy Teleperformance przekazania udostępnionych jej danych osobowych innej organizacji i/lub otrzymania swoich danych osobowych w formie uporządkowanej i w łatwo dostępnym formacie.
- Wycofanie — kandydat może w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych, w stosunku do których wyraził wcześniej taką zgodę. Wycofanie zgody nie wpływa jednak na działania związane z przetwarzaniem danych, które miały miejsce przed wycofaniem zgody.
- Sprzeciw — kandydat może sprzeciwić się przetwarzaniu swoich danych przez firmę Teleperformance na potrzeby marketingu bezpośredniego lub w innych sytuacjach zgodnie z przepisami lokalnymi, przez poinformowanie działu administracji personalnej o swoim sprzeciwie.
- Skarga — kandydat ma prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego. Dane kontaktowe organu nadzorczego podano poniżej:

Urząd Ochrony Danych Osobowych
ul. Stawki 2
00-193 Warszawa

W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z inspektorem ochrony danych:

Nathan Coffey

nathan.coffey@teleperformance.com

M +44 (0) 7790 814326

London, United Kingdom



Dane kontaktowe Teleperformance:

Privacy-Office-Poland@pl.teleperformance.com
+48 22 468 70 00

Teleperformance Polska sp. z o.o.

ul. Wołoska 24
02-675 Warszawa
NIP: 899-22-17-906
REGON: 931907038
KRS: 0000084816

TPG Katowice sp. z o.o.
ul. Roździeńskiego 1a
40-202 Katowice
REGON: 634488812
NIP: 7781409117
KRS: 0000163062

Consent to data processing:

Klikając w przycisk "wyślij" Wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Teleperformance Polska sp. z o.o. (ul. Wołoska 24, 02-675 Warszawa, NIP: 899-22-17-906) oraz TPG Katowice sp. z o.o. (ul. Roździeńskiego 1a, 40-202 Katowice, NIP: 7781409117) w celu rekrutacji na wyżej wymienione stanowisko zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Miejsce pracy:
Kraków
Zawód:
Specjalista ds. obsługi klienta
Forma zatrudnienia:
umowa zlecenie
Wymiar pracy:
pełny etat
Dodano:
15.11.2021
Wygasa:
15.12.2021

Adres firmy

ALEJA WALENTEGO ROŹDZIEŃSKIEGO, 1A, 40-202 Katowice
Tak, chcę otrzymywać oferty pracy na e-maila!

(klauzula informacyjna)

Lista podobnych ofert pracy

PROMOWANA
LARIX Sp. Jawna

Specjalista ds. obsługi Klientów Instytucjonalnych

LARIX Sp. Jawna
LARIX Sp. Jawna
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Buczkowice
Kraków

03-11-2021
BIBP SPÓŁKA Z O.O.

Specjalista ds. Obsługi Klienta

BIBP SPÓŁKA Z O.O.
BIBP SPÓŁKA Z O.O.
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat

POLECANA
Zator
Kraków

02-12-2021 POLECANA
ADREAMS

Doradca Klienta

ADREAMS  Profil firmy
ADREAMS
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Chrzanów
Kraków

26-11-2021
ADREAMS

Doradca Klienta

ADREAMS  Profil firmy
ADREAMS
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Libiąż
Kraków

18-11-2021
Grupa Kęty S.A.

Handlowiec

Grupa Kęty S.A.  Profil firmy
Grupa Kęty S.A.
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Kęty
Kraków

30-11-2021
FOX

Specjalista ds. obsługi klienta

FOX  Profil firmy
FOX
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
 Rekrutacja zdalna 

POLECANA
Wilamowice
Kraków

19-11-2021 POLECANA
ADREAMS

Doradca Klienta

ADREAMS  Profil firmy
ADREAMS
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Sosnowiec
Kraków

26-11-2021
Moltton Poland

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Moltton Poland
Moltton Poland
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę
Tychy
Kraków

23-11-2021
PPM Spółka Cywilna

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego i magazynu

PPM Spółka Cywilna
PPM Spółka Cywilna
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Czechowice-Dziedzice
Kraków

01-12-2021
WhitePress

Specjalista ds. rozwoju rynku międzynarodowego - rynek belgijski

WhitePress  Wizytówka
WhitePress
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat

POLECANA
Bielsko-Biała
Kraków

29-11-2021 POLECANA
WhitePress

Specjalista ds. rozwoju rynku międzynarodowego z językiem angielskim

WhitePress  Wizytówka
WhitePress
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat

POLECANA
Bielsko-Biała
Kraków

29-11-2021 POLECANA
WhitePress

Specjalista ds. rozwoju rynku międzynarodowego z językiem niemieckim

WhitePress  Wizytówka
WhitePress
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat

POLECANA
Bielsko-Biała
Kraków

29-11-2021 POLECANA
WhitePress

Specjalista ds. rozwoju rynku międzynarodowego z językiem greckim

WhitePress  Wizytówka
WhitePress
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
4500-7000 zł
UoP brutto/mies.
Bielsko-Biała
29-11-2021
4500-7000 zł
UoP brutto/mies.
Tor Kartingowy ZygZak

PRACOWNIK OBSŁUGI TORU ZYGZAK KARTING

Tor Kartingowy ZygZak
Tor Kartingowy ZygZak
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Bielsko-Biała
Kraków

22-11-2021
WhitePress

Specjalista ds. rozwoju rynku międzynarodowego z językiem francuskim

WhitePress  Wizytówka
WhitePress
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat

POLECANA
Bielsko-Biała
Kraków

15-11-2021 POLECANA
Datafeedwatch

Support Ninja

Datafeedwatch
Datafeedwatch
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
 Rekrutacja zdalna 
 Praca zdalna 
6000-11000 zł
UoP brutto/mies.
?

POLECANA
Kraków
30-11-2021 POLECANA
6000-11000 zł
UoP brutto/mies.
?
TPG Katowice Sp. z o. o.

Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z j. rosyjskim i ukraińskim

TPG Katowice Sp. z o. o.
TPG Katowice Sp. z o. o.
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
 Rekrutacja zdalna 
 Praca zdalna 

POLECANA
Śląskie
29-11-2021 POLECANA
Krakowski Bank Spółdzielczy

Opiekun klienta z obsługą kasową

Krakowski Bank Spółdzielczy
Krakowski Bank Spółdzielczy
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat

POLECANA
Częstochowa
Kraków

26-11-2021 POLECANA
Workhouse4you Sp. z o.o.

Przedłużanie Umów- stali klienci, elastyczny grafik

Workhouse4you Sp. z o.o.
Workhouse4you Sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta umowa zlecenie część etatu
 Rekrutacja zdalna 
 Pracodawca nie wymaga CV 
Katowice
Kraków

18-11-2021
Metlife Halina Just

Doradca Klienta METLIFE

Metlife Halina Just
Metlife Halina Just
Specjalista ds. obsługi klienta umowa agencyjna pełny etat
4000-9000 zł
B2B netto/mies.
Mikołów
Kraków

03-11-2021
4000-9000 zł
B2B netto/mies.