Doradca Klienta

Ogłoszenie na stanowisko Doradca Klienta - Nationale-Nederlanden

W Nationale-Nederlanden wiemy, że realizowanie zadań od-do nie zawsze przynosi zamierzone efekty dlatego w codziennej pracy cenimy przedsiębiorczość i zaangażowanie ludzi. Nie boimy się wyzwań i ciągle chcemy się rozwijać. 

Zakres obowiązków:

Jako Doradca Klienta będziesz:

  • Aktywnie poszukiwać Klientów indywidualnych oraz firmowych
  • Prowadzić spotkania oraz rozmowy z Klientami i dbać o utrzymanie długookresowych relacji z nimi
  • Realizować oczekiwane cele sprzedażowe i zadania oparte na wyjątkowym podejściu do Klienta
  • Dbać o rozbudowę i rzetelną obsługę portfela swoich Klientów

Wymagania:

Nasza oferta jest dla Ciebie, jeśli:

  • Posiadasz min. wykształcenie średnie
  • Masz doświadczenie w sprzedaży i/lub obsłudze Klienta
  • Jesteś przedsiębiorczy, zaangażowany i wytrwały
  • Jesteś komunikatywny i nastawiony na rozwój

Oferujemy:

  • Przychód oparty o wysoką część stałą oraz atrakcyjny system prowizyjny (wynagrodzenie w przedziale 4000 - 10000 zł brutto)
  • Realna możliwość rozwoju, w tym profesjonalne szkolenie, na którym nauczymy Cię pozyskiwać nowych Klientów
  • Ubezpieczenie grupowe i prywatne ubezpieczenie medyczne, karta Multisport, programy motywacyjne i konkursy sprzedażowe
  • Work-life balance (możliwość dostosowania czasu i miejsca do indywidualnych potrzeb
  • Możliwość wejścia na ścieżkę rozwoju na stanowisku Menedżera Zespołu Sprzedaży
  • Od samego początku zyskasz wiedzę i wsparcie od doświadczonych koleżanek i kolegów po fachu 
Wszystkie oferty pracy firmy
Nationale-Nederlanden

Klauzula informacyjna:

Dziękujemy za przystąpienie do procesu rekrutacyjnego w Nationale-Nederlanden.

W związku z Twoją aplikacją do Nationale – Nederlanden informujemy, że wprowadziliśmy Twoje CV do systemu rekrutacyjnego.

Poniżej znajdziesz informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych.

Kto jest administratorem moich danych?

 Administratorem danych osobowych, które przetwarzamy w ramach rekrutacji na stanowisko, na które aplikujesz jest

Nationale-Nederlanden Usługi Finansowe sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00 – 342) ul. Topiel 12.

Przekazane nam dane możemy przetwarzać jedynie w ramach procesu rekrutacyjnego, w którym bierzesz udział. Jeśli chciałbyś wziąć udział w innych rekrutacjach, prowadzonych przez Grupę Nationale-Nederlanden w Polsce, możesz wyrazić na nam na to zgodę. W takim przypadku administratorami Twoich danych osobowych staną się spółki z Grupy Nationale-Nederlanden będące Twoim przyszłym potencjalnym pracodawcą tj. Nationale-Nederlanden Usługi Finansowe sp. z o.o., Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A., Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. oraz Nationale-Nederlanden Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A.  z siedzibami w Warszawie (00-342) przy ul. Topiel 12, 00-342 Warszawa.

Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych, do którego możesz się zwrócić mailowo w kwestiach związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych. Jego adres to: iod@nn.pl. Możesz także skontaktować się z nami listownie na adres naszej siedziby lub telefonicznie: 801 20 30 40.

 W jakim celu i zakresie oraz na jakiej postawie prawnej są przetwarzane moje dane?

 Jeśli otrzymaliśmy Twoje dane osobowe, to znaczy że wyraziłeś chęć wzięcia udziału w prowadzonej przez nas rekrutacji. W ramach tego procesu kontaktujemy się wybranymi kandydatami oraz możemy odbywać z nimi spotkania, aby ostatecznie dokonać wyboru naszego nowego pracownika.

Zależy nam na wyłonieniu kandydata, którego profil zawodowy będzie odpowiadał naszym oczekiwaniom, dlatego przetwarzamy dane o Twoim wykształceniu, przebiegu dotychczasowego zatrudnienia, Twoich oczekiwaniach finansowych. Posiadamy także Twoje dane kontaktowe, aby móc zaprosić Cię na spotkanie oraz udzielić informacji zwrotnej.

 Szukamy osoby, która będzie posiadała odpowiednie kwalifikacje oraz psychologiczne predyspozycje. Jednym z etapów rekrutacji jest udział w badaniu  kwestionariuszem Sales Talent dzięki któremu możemy dowiedzieć się więcej na temat Twojego potencjału, który bierzemy pod uwagę przy podejmowaniu decyzji o zatrudnieniu w naszych siłach sprzedaży. Badanie to ma formę kwestionariusza i jego efektem jest ocena Twoich cech takich jak: komunikatywność, empatia, pozytywna emocjonalność, odporność na porażkę, przedsiębiorczość, integralność, zaangażowanie, nastawienie na rozwój, łatwość adaptacji, perswazyjność, towarzyskość, wytrwałość. Po zakończonym badaniu otrzymasz o nas informację zwrotną oraz raport z tego badania, co będzie dla Ciebie także cenną wskazówką co do tego, jakie są Twoje mocne strony lub nad którymi obszarami warto popracować.

 Możesz nam także udzielić zgody na profilowanie, jeśli to zrobisz to na jej podstawie będziemy mogli porównać dane jakie przekazałeś nam trakcie postępowania rekrutacyjnego oraz wyniki kwestionariusza psychologicznych predyspozycji zawodowych ze stworzonym przez nas profilem kandydata, który ma największe szanse na odniesienie sukcesu w naszej organizacji. Nie wymagamy od Ciebie udzielenia tej zgody, jeśli tego nie zrobisz, to w dalszym ciągu będziesz uczestniczył w postępowaniu rekrutacyjnym.

 Zarówno wynik badania psychologicznych predyspozycji zawodowych, jak i wynik profilowania będą brane pod uwagę przez naszych doświadczonych rekruterów i to w ich rękach pozostawiamy podjęcie finalnej decyzji.

 W swoim CV czy formularzach rekrutacyjnych możesz nam przekazać więcej informacji, jeśli uznasz że są one istotne i mogą przekonać nas, że to właśnie Ty jesteś osobą, której szukamy. Robisz to jednak dobrowolnie i nie wymagamy od Ciebie ich podawania.

 Jeśli bierzesz udział w procesie rekrutacyjnym, są to działania podejmowane w celu zawarcia z nami umowy o współpracy – jest to podstawa prawna przetwarzania przez nas danych osobowych w charakterze ich administratora. Przetwarzamy Twoje dane jako potencjalny pracodawca, na którym ciążą obowiązki prawne, m.in. wynikające z przepisów podatkowych przepisów mających na celu stosowanie praktyk równego traktowania w zatrudnieniu. Jeśli wyrazisz nam zgodę na przyszłe rekrutacje – to ona jest dla nas podstawą do zachowania Twoich danych na poczet przyszłych projektów rekrutacyjnych.

 Jeśli wyrazisz nam zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach – pozwoli nam to brać Twoją kandydaturę pod uwagę przy poszukiwaniu personelu w przyszłości, na wypadek gdyby obecny proces rekrutacyjny nie przebiegł dla Ciebie pomyślnie. Zgoda ta jest dobrowolna – jeśli jej nie wyrazisz, nie pozbawi Cię to udziału w obecnym procesie rekrutacyjnym.

 Jak długo przetwarzane są moje dane?

 Co do zasady przechowujemy Twoje dane przez okres 1 roku od zakończenia rekrutacji, chyba że to Ty zostałeś wybrany jako najlepszy kandydat w danym procesie i zostałeś naszym pracownikiem – wtedy przetwarzamy dane przez okres przedawnienia roszczeń wynikających z zawartej z nami umowy oraz czas wynikający z obowiązku przechowywania danych w celach rozliczeń podatkowych.

 2 lata to okres, w którym może się bardzo wiele wydarzyć w Twoim życiu zawodowym – z tego względu, w przypadku wyrażenia nam zgody na udział w przyszłych prowadzonych przez nas rekrutacjach, usuniemy je po upływie tego okresu. Jeśli więc w dalszym ciągu będziesz zainteresowany pracą w Nationale-Nederlanden – napisz do nas lub weź udział w interesującej Cię w przyszłości rekrutacji.

 Czy moje dane są przekazywane poza Nationale-Nederlanden?


Jesteśmy przedsiębiorstwem – aby zapewnić jego codzienne jego funkcjonowanie i odpowiednie narzędzia pracy, korzystamy z usług dostawców zewnętrznych, którzy zaopatrują nas w różnego rodzaju usługi. Realizacja części z nich, np. wsparcie informatyczne wymaga dostępu do danych osobowych, które posiadamy. Korzystamy także z doradztwa profesjonalistów w zakresie HR – oni również mogą mieć dostęp do Twoich danych, jeśli będzie to konieczne do realizacji zawartej z nami umowy.  Przetwarzają one Twoje dane w naszym imieniu i na naszą rzecz a każdym z nich posiadamy stosowną umowę, w której nakładamy na nie szczegółowe obowiązki związane z przetwarzaniem danych – tak, aby były one bezpieczne.

Część z tych podmiotów może mieć siedzibę w kraju położonym poza Europejskim Obszarem Gospodarczym. Przekazujemy wtedy dane na podstawie decyzji Komisji Europejskiej stwierdzającej odpowiedni poziom ochrony w tych krajach, a w przypadku jej braku – zawieramy tzw. standardowe klauzule umowne, również zaakceptowane przez Komisję Europejską.

 Jakie przysługują mi prawa związane z podaniem przeze mnie danych?

Każdy kandydat ma prawo dostępu do jego danych, może żądać ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Możesz także zwrócić się do nas o przekazanie Ci Twoich danych osobowych jakie posiadamy, w postaci pliku o powszechnie odczytywanym formacie.  Jeśli takie będzie Twoje żądanie, prześlemy go do innego, wskazanego przez Ciebie administratora danych, ale możesz też przesłać mu go samodzielnie.

Masz także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Zespół Rekrutacji Nationale-Nederlanden 

Miejsce pracy:
Konin
Zawód:
Specjalista ds. obsługi klienta
Forma zatrudnienia:
kontrakt B2B
Wymiar pracy:
pełny etat
Dodano:
02.11.2021
Wygasa:
02.12.2021

Adres firmy

Topiel 12, 00-342 Warszawa
Tak, chcę otrzymywać oferty pracy na e-maila!

(klauzula informacyjna)

Lista podobnych ofert pracy

ADREAMS

Pomocnik doradcy klienta- praca sezonowa

ADREAMS  Profil firmy
ADREAMS
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Kalisz
Konin

10-11-2021
Nationale-Nederlanden

Doradca Klienta

Nationale-Nederlanden
Nationale-Nederlanden
Specjalista ds. obsługi klienta kontrakt B2B pełny etat
 Rekrutacja zdalna 
Kalisz
Konin

02-11-2021
Nationale-Nederlanden

Doradca Klienta

Nationale-Nederlanden
Nationale-Nederlanden
Specjalista ds. obsługi klienta kontrakt B2B pełny etat
 Rekrutacja zdalna 
Gniezno
Konin

02-11-2021
Foreign Personnel Service sp. z o.o.

Specjalista ds. obsługi Klienta z językiem rumuńskim

Foreign Personnel Service sp. z o.o.
Foreign Personnel Service sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Środa Wielkopolska
Konin

25-11-2021
Foreign Personnel Service sp. z o.o.

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem rosyjskim

Foreign Personnel Service sp. z o.o.
Foreign Personnel Service sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Środa Wielkopolska
Konin

25-11-2021
Foreign Personnel Service sp. z o.o.

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem chorwackim

Foreign Personnel Service sp. z o.o.
Foreign Personnel Service sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Środa Wielkopolska
Konin

25-11-2021
P.P.H.U Ramaro S.C Robert i Radosław Jóźwiak

EXPORT MENAGER

P.P.H.U Ramaro S.C Robert i Radosław Jóźwiak
P.P.H.U Ramaro S.C Robert i Radosław Jóźwiak
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat

POLECANA
Kostrzyn
Konin

27-11-2021 POLECANA
ADREAMS

Pomocnik doradcy klienta- praca sezonowa

ADREAMS  Profil firmy
ADREAMS
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Kutno
Konin

10-11-2021
ADREAMS

Pomocnik doradcy klienta- praca sezonowa

ADREAMS  Profil firmy
ADREAMS
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Ozorków
Konin

10-11-2021
Żak

Specjalista ds. obsługi klienta

Żak
Żak
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Sieradz
Konin

26-11-2021
ADREAMS

Doradca Klienta

ADREAMS  Profil firmy
ADREAMS
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Sieradz
Konin

04-11-2021
Nationale-Nederlanden

Doradca Klienta

Nationale-Nederlanden
Nationale-Nederlanden
Specjalista ds. obsługi klienta kontrakt B2B pełny etat
 Rekrutacja zdalna 
Toruń
Konin

02-11-2021

Specjalista ds obsługi klienta / Customer Service

Wayfair Sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę
Poznań
Konin

29-11-2021

Doradca Klienta w dziale handlowym

AUTO SALON POLODY SPÓŁKA JAWNA
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę
Poznań
Konin

25-11-2021
Bank Millennium S.A.

Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta – praca zdalna

Bank Millennium S.A.
Bank Millennium S.A.
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę
Poznań
Konin

18-11-2021

Customer Service (Obsługa Klienta) Back Office

FOODjobs Sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Poznań
Konin

12-11-2021
ADREAMS

Pomocnik doradcy klienta- praca sezonowa

ADREAMS  Profil firmy
ADREAMS
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Poznań
Konin

10-11-2021
Happy Holiday Sp. z o.o. Sp. K.

Specjalista ds. turystyki

Happy Holiday Sp. z o.o. Sp. K.
Happy Holiday Sp. z o.o. Sp. K.
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
 Franczyza 
 Rekrutacja zdalna 
Poznań
Konin

02-11-2021
ADREAMS

Pomocnik doradcy klienta- praca sezonowa

ADREAMS  Profil firmy
ADREAMS
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Wągrowiec
Konin

10-11-2021

Specjalista ds obsługi klienta / Customer Service

Wayfair Sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę
Łódź
Konin

29-11-2021
Poszukiwane zawody w Koninie
BudowlaniecKierowcaPracownik biurowy