!function(t,h,e,j,s,n){t.hj=t.hj||function(){(t.hj.q=t.hj.q||[]).push(arguments)},t._hjSettings={hjid:2313813,hjsv:6},s=h.getElementsByTagName("head")[0],(n=h.createElement("script")).async=1,n.src="https://static.hotjar.com/c/hotjar-"+t._hjSettings.hjid+".js?sv="+t._hjSettings.hjsv,s.appendChild(n)}(window,document);

Konsultant infolinii obsługowej w CCIG

CCIG

Inny

Umowa o pracę

Jesteśmy największą w Polsce firmą z branży call i contact center, a nasi współpracownicy odgrywają ważną rolę w osiąganiu sukcesów. Cechuje nas wysoka jakość, dynamika działania i nastawienie na realizację celów.

Zadania:

- Telefoniczna obsługa Klienta w zakresie sprzedaży energii elektrycznej i gazu,

- Budowanie długofalowych relacji z Klientami,

- Dbanie o wizerunek marki,

Oczekiwania:

- Rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne,

- Umiejętność budowania relacji,

- Odpowiedzialność, dokładność,

- Wysoka kultura osobista oraz umiejętność organizacji pracy własnej.

Oferujemy



- Stabilną współpracę :)

- Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy :)

- Profesjonalne przygotowanie do roli Konsultanta infolinii obsługowej,

- Możliwość rozwoju zawodowego,

- Przyjazną kulturę organizacyjną opartą na szacunku, współpracy i zaangażowaniu.
Miejsce pracy
  • Rzeszów
Opublikowana
Wygasa (za 3 dni)

Podobne oferty pracy

Na tej stronie korzystamy z plików cookie, aby zadbać o jak najlepsze doświadczenia naszych użytkowników.
Kontynuując po wyświetleniu tej wiadomości, potwierdzasz, że wyrażasz na to zgodę.