!function(t,h,e,j,s,n){t.hj=t.hj||function(){(t.hj.q=t.hj.q||[]).push(arguments)},t._hjSettings={hjid:2313813,hjsv:6},s=h.getElementsByTagName("head")[0],(n=h.createElement("script")).async=1,n.src="https://static.hotjar.com/c/hotjar-"+t._hjSettings.hjid+".js?sv="+t._hjSettings.hjsv,s.appendChild(n)}(window,document);

Specjalista na Infolinii Obsługowej - oferta dla Ucznia/Studenta w CCIG

CCIG

Inny

Umowa o pracę

Jako największe call center w Polsce przygotujemy Cię do rozpoczęcia Twojej kariery zawodowej!

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:


- Telefoniczną obsługę Klientów: połączenia przychodzące

- Udzielanie kompleksowych odpowiedzi na zapytania klientów

Wymagania




- Płynna znajomość języka polskiego - warunek konieczny

- Status osoby uczącej się

- Postawa pro-kliencka oraz nastawienie na pomoc w rozwiązywaniu problemów

- Umiejętność obsługi komputera i korzystania z internetu na poziomie codziennego użytkowania

- Dyspozycyjność min. 25-30 godzin/tydzień

Oferujemy :


- Stałą stawkę 18,30zł brutto - DLA UCZNIÓW I STUDENTÓW jest to "kasa na rękę"


- Elastyczne godziny pracy


- Praca w młodym zespole


- Premia za indywidualne osiągnięcia
Miejsce pracy
  • Rzeszów
Opublikowana
Wygasa (za 6 dni)

Na tej stronie korzystamy z plików cookie, aby zadbać o jak najlepsze doświadczenia naszych użytkowników.
Kontynuując po wyświetleniu tej wiadomości, potwierdzasz, że wyrażasz na to zgodę.