!function(t,h,e,j,s,n){t.hj=t.hj||function(){(t.hj.q=t.hj.q||[]).push(arguments)},t._hjSettings={hjid:2313813,hjsv:6},s=h.getElementsByTagName("head")[0],(n=h.createElement("script")).async=1,n.src="https://static.hotjar.com/c/hotjar-"+t._hjSettings.hjid+".js?sv="+t._hjSettings.hjsv,s.appendChild(n)}(window,document);

Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta w CCIG

CCIG

Specjalista ds. kadr i płac

Umowa o pracę

Żeby pracować w naszej firmie:

- nie musisz mieć doświadczenia w call center
- nie musisz znać standardów i technik, wszystkiego Cię nauczymy
- nie stresujemy siebie i Ciebie :)



Oferujemy natomiast wiele:

- dla tych, którzy szukają możliwość rozwoju
- dla tych, którzy studiują dziennie/zaocznie: elastyczny grafik
- dla tych, którzy martwią się, że nie dadzą rady: pakiet wdrożeniowy
- dla tych, którzy lubią spać: pracę popołudniami, lub trochę rano i trochę wieczorem



Do tego wszystkiego: przyzwoita stawka za godzinę współpracy oraz premie.
O resztę (bo to nie wszystko) dopytaj na spotkaniu w sprawie pracy, od którego dzieli Cię tylko jedno:
Wysłanie CV!
Miejsce pracy
  • Gdańsk
Opublikowana
Wygasa (za 6 dni)

Podobne oferty pracy

Na tej stronie korzystamy z plików cookie, aby zadbać o jak najlepsze doświadczenia naszych użytkowników.
Kontynuując po wyświetleniu tej wiadomości, potwierdzasz, że wyrażasz na to zgodę.