Specjalista ds. wsparcia klientów z językiem rumuńskim

Ogłoszenie na stanowisko Specjalista ds. wsparcia klientów z językiem rumuńskim - TPG Katowice Sp. z o. o.

Firma Teleperformance to światowy lider branży  Customer Expierence Management. Jesteśmy obecni w 80 krajach, zatrudniając blisko 400.000 osób współpracujących z największymi markami na świecie!

Stanowisko:Specjalista ds. wsparcia klientów z językiem rumuńskim

Zakres obowiązków

•             Kompleksowa obsługa Klienta rumuńskojęzycznego w zakresie rozwiązywania podstawowych problemów technicznych,
•             Codzienny kontakt telefoniczny, mailowy w języku rumuńskim oraz rosyjskim,
•             Budowanie dobrego wizerunku firmy,
•             Dbałość o najwyższą jakość procesów.

Wymagania

•             Doskonała znajomość języka rumuńskiego oraz rosyjskiego w mowie i piśmie – warunek konieczny,
•             dostępność do pracy od poniedziałku do piątku, w godzinach 09:00-17:00,
•             podstawowa wiedza techniczna i umiejętność rozwiązywania problemów.

Oferujemy

wynagrodzenie w wysokości 35 zł/h brutto przy zatrudnieniu w oparciu o umowę zlecenie,

•             Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta OK Sport),
•             możliwość pracy zdalnej po wdrożeniu się.

Podaj swój adres e-mail, aby odpowiedzieć na tę ofertę pracy
Dzięki temu pracodawca będzie mógł szybciej się z Tobą skontaktować.
lub
Zaloguj się, aby aplikować na wybraną ofertę pracy
Na podstawie Twoich danych profilowych przygotujemy aplikację na wybraną ofertę pracy.
lub
Prześlij zgłoszenie i korzystać z Aplikuj.pl bez ograniczeń!
Aby w pełni korzystać z portalu załóż bezpłatne konto, uzupełnij dane i jednym kliknięciem wysyłaj aplikacje do pracodawców.
Klauzula informacyjna ›
Wiadomość z linkiem do zmiany hasła została wysłana.
Przypomnij hasło
Podaj adres e-mail użyty podczas rejestracji. Wyślemy Ci link do zmiany hasła.
Dodaj swoje CV i wyślij zgłoszenie do pracodawcy
Możesz również dołączyć list motywacyjny.
Max. rozmiar pliku: 5 MB
Rozszerzenia: PDF, DOC, DOCX, ODT
Max. rozmiar pliku: 5 MB
Rozszerzenia: PDF, DOC, DOCX, ODT
* - pola oznaczone gwiazdką są wymagane
Twoja aplikacja
została wysłana!
Dziękujemy - przekazaliśmy Twoje zgłoszenie do pracodawcy.
Twoje zgłoszenie na tę ofertę pracy zostało już wcześniej wysłane.
Nie możesz aplikować ponownie.
Prosimy o wypełnienie formularza przygotowanego przez pracodawcę
Po kliknięciu w przycisk zostaniesz przekierowany na zewnętrzną stronę z formularzem pracodawcy do zbierania CV kandydatów.
APLIKUJ
Wszystkie oferty pracy firmy
TPG Katowice Sp. z o. o.

Klauzula informacyjna:

Szanowna Pani / Szanowny Panie!
Informujemy, że firmy Teleperformance Polska sp. z o.o. oraz TPG Katowice sp. z o.o. zwane dalej Teleperformance przetwarzają Państwa dane osobowe zgodnie z zasadami poufności danych Grupy Teleperformance, która została uaktualniona z dniem 25 maja 2018 roku. Prosimy o zapoznanie się z pełną wersją powiadomienia o poufności danych zamieszczoną poniżej.
- Cel przetwarzania
- Działania związane z przetwarzaniem danych
- Podstawy prawne przetwarzania danych
- Odbiorcy danych osobowych
- Transfer międzynarodowy
- Dane kontaktowe firmy Teleperformance i specjalistów z zakresu ochrony danych
- Okres przechowywania danych
- Prawa użytkowników w zakresie danych osobowych

Informacja o poufności danych kandydata
Celem niniejszej informacji o poufności jest wyjaśnienie sposobu i celów wykorzystywania danych osobowych kandydatów na pracowników. Prosimy o dokładne zapoznanie się z niniejszą informacją.

Cel przetwarzania
Teleperformance wykorzystuje Twoje dane osobowe, w celu rozpatrzenia aplikacji dotyczącej zatrudnienia, podjęcia działań niezbędnych do zawarcia z Tobą umowy o pracę oraz w celach administracji rekrutacyjnej. Jeśli Twoja aplikacja o pracę zostanie przyjęta, wykorzystamy podane przez Ciebie dane, aby administrować Twoim zatrudnieniem w Teleperformance. Po zawarciu umowy o pracę dostarczymy Ci nową informację o prywatności, wyjaśniającą w jaki sposób przetwarzamy dane osobowe pracowników.

Działania związane z przetwarzaniem danych
Poniżej zamieszczono przykładowe sposoby przetwarzania danych osobowych kandydatów przez firmę Teleperformance.
Teleperformance zbiera Twoje podstawowe dane takie jak adres e-mail, imię i nazwisko, adres zamieszkania, życiorys, aby rozpatrzyć Twoją aplikację i móc się z Tobą skontaktować.
Podczas procesu rekrutacji Teleperformance zbiera również dane osobowe zawarte w różnych dokumentach, takich jak notatki z rozmowy kwalifikacyjnej, informacje dotyczące uzyskanej w toku rekrutacji oceny.
Niedostarczenie wskazanych danych osobowych może ograniczyć zdolność Teleperformance do rozpatrzenia Twojej aplikacji.
Dodatkowe informacje o działaniach związanych z przetwarzaniem danych można znaleźć w odpowiedniej części Polityki prywatności – (w linku wersja angielska – tłumaczenie na język polski jest dostępne w Dziale Kadr Teleperformance)
http://www.teleperformance.com/en-us/data-privacy-information-and-inquires/

Podstawy prawne przetwarzania danych
Przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu: (i) podjęcia na Twoje życzenie kroków zmierzających do zawarcia umowy o pracę (w zakresie przetwarzania danych) oraz (ii) administracji rekrutacyjnej.
Przetwarzamy Twoje dane osobowe na gruncie uzasadnionego interesu w odniesieniu do działań dotyczących przetwarzania danych, takich jak telewizja przemysłowa (CCTV) i rekrutacja wewnętrzna (OnTarget Recruitment). Uzasadnione interesy obejmują również zapewnienie bezpieczeństwa.

Odbiorcy danych osobowych
Możemy udostępniać Twoje dane osobowe innym spółkom zależnym Teleperformance, jeżeli wyrazisz na to zgodę oraz organom publicznym, jeżeli obowiązek taki wynika z obowiązującego prawa.

Transfer międzynarodowy
Dane osobowe możemy przesyłać do krajów, terytoriów i organizacji znajdujących się poza Europejskim Obszarem Gospodarczym, które według Komisji Europejskiej nie zapewniają odpowiedniego poziomu ochrony danych. W takich sytuacjach firma Teleperformance zapewnia odpowiednie środki bezpieczeństwa chroniące dane osobowe pracowników, takie jak Wiążące reguły korporacyjne (w linku wersja angielska – tłumaczenie na język polski jest dostępne w Dziale Kadr Teleperformance oraz na stronie internetowej https://my.teleperformance.com/index.php/gcp-s/data-privacy/binding-corporate-rules) zatwierdzone przez krajowe organy ochrony danych EOG bądź standardowe klauzule ochrony danych przyjęte przez Komisję Europejską lub odpowiednie krajowe organy ochrony danych w ramach EOG.

Przechowywanie danych
Dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak to konieczne z punktu widzenia celów określonych powyżej, bądź tak długo, jak wymagają tego przepisy prawa. Twoje dane zostaną usunięte najpóźniej w chwili zakończenia rekrutacji na dane stanowisko, chyba że wyrazisz zgodę na ich użycie w innych rekrutacjach.

Prawa kandydatów w zakresie danych osobowych
Kandydat ma następujące prawa w kwestii swoich danych osobowych:
- Dostęp — kandydat może wnioskować o bezpłatny dostęp do swoich danych osobowych.
- Zmiana — kandydat może zażądać od firmy Teleperformance korekty niedokładnych lub niekompletnych danych osobowych.
- Usunięcie — kandydat może zażądać od firmy Teleperformance usunięcia danych osobowych z jednego z poniższych powodów:
a) gdy dane osobowe nie są już potrzebne w związku z celami, dla których były zbierane lub w jakikolwiek sposób przetwarzane;
b) gdy kandydat wycofuje zgodę, na której opiera się przetwarzanie danych, jeśli nie istnieją inne podstawy prawne do ich przetwarzania;
c) gdy dane osobowe były przetwarzane w sposób niezgodny z prawem;
d) gdy dane osobowe muszą zostać usunięte w celu zapewnienia zgodności z przepisami prawnymi Unii Europejskiej lub kraju członkowskiego, którym podlega firma Teleperformance;
- Ograniczenie — kandydat może zażądać od firmy Teleperformance ograniczenia zakresu przetwarzania danych osobowych z jednego z poniższych powodów:
a) kandydat podważa dokładność swoich danych osobowych, przez okres umożliwiający firmie Teleperformance weryfikację dokładności danych;
b) przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, a zamiast tego wnioskuje o ograniczenie ich wykorzystania;
c) firma Teleperformance nie potrzebuje już danych osobowych kandydata w celu ich przetwarzania, ale kandydat potrzebuje ich w celu określenia, zastosowania lub obrony przed roszczeniami;
d) kandydat sprzeciwia się przetwarzaniu zgodnie z prawem do sprzeciwu i automatycznego podejmowania decyzji, pod warunkiem sprawdzenia, czy uzasadnione prawa firmy Teleperformance mają priorytet nad prawami pracownika.
- Przenoszenie — kandydat może zażądać od firmy Teleperformance przekazania udostępnionych jej danych osobowych innej organizacji i/lub otrzymania swoich danych osobowych w formie uporządkowanej i w łatwo dostępnym formacie.
- Wycofanie — kandydat może w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych, w stosunku do których wyraził wcześniej taką zgodę. Wycofanie zgody nie wpływa jednak na działania związane z przetwarzaniem danych, które miały miejsce przed wycofaniem zgody.
- Sprzeciw — kandydat może sprzeciwić się przetwarzaniu swoich danych przez firmę Teleperformance na potrzeby marketingu bezpośredniego lub w innych sytuacjach zgodnie z przepisami lokalnymi, przez poinformowanie działu administracji personalnej o swoim sprzeciwie.
- Skarga — kandydat ma prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego. Dane kontaktowe organu nadzorczego podano poniżej:

Urząd Ochrony Danych Osobowych
ul. Stawki 2
00-193 Warszawa

W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z inspektorem ochrony danych:

Nathan Coffey

nathan.coffey@teleperformance.com

M +44 (0) 7790 814326

London, United Kingdom



Dane kontaktowe Teleperformance:

Privacy-Office-Poland@pl.teleperformance.com
+48 22 468 70 00

Teleperformance Polska sp. z o.o.

ul. Wołoska 24
02-675 Warszawa
NIP: 899-22-17-906
REGON: 931907038
KRS: 0000084816

TPG Katowice sp. z o.o.
ul. Roździeńskiego 1a
40-202 Katowice
REGON: 634488812
NIP: 7781409117
KRS: 0000163062

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych:

Klikając w przycisk "wyślij" Wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Teleperformance Polska sp. z o.o. (ul. Wołoska 24, 02-675 Warszawa, NIP: 899-22-17-906) oraz TPG Katowice sp. z o.o. (ul. Roździeńskiego 1a, 40-202 Katowice, NIP: 7781409117) w celu rekrutacji na wyżej wymienione stanowisko zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Zawód:
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy:
Warszawa
Forma zatrudnienia:
umowa zlecenie
Wymiar pracy:
pełny etat
Wynagrodzenie:
do 35 zł UoP brutto/h
Oferta dodana w dniu:
10-06-2021
Oferta wygasa w dniu:
10-07-2021
Tak, chcę otrzymywać oferty pracy na e-maila!

(klauzula informacyjna)

Lista podobnych ofert pracy

Żak

Specjalista ds. obsługi klienta

Żak
Żak
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Pruszków
Warszawa

01-06-2021
Żak

Specjalista ds. obsługi klienta

Żak
Żak
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Piaseczno
Warszawa

14-06-2021
Nationale-Nederlanden

Doradca Klienta

Nationale-Nederlanden
Nationale-Nederlanden
Specjalista ds. obsługi klienta kontrakt B2B pełny etat
 Rekrutacja zdalna 
Nowy Dwór Mazowiecki
Warszawa

25-05-2021
Nationale-Nederlanden

Doradca Klienta

Nationale-Nederlanden
Nationale-Nederlanden
Specjalista ds. obsługi klienta kontrakt B2B pełny etat
 Rekrutacja zdalna 
Mińsk Mazowiecki
Warszawa

25-05-2021
Nationale-Nederlanden

Doradca Klienta

Nationale-Nederlanden
Nationale-Nederlanden
Specjalista ds. obsługi klienta kontrakt B2B pełny etat
 Rekrutacja zdalna 
Skierniewice
Warszawa

25-05-2021
Nationale-Nederlanden

Doradca Klienta

Nationale-Nederlanden
Nationale-Nederlanden
Specjalista ds. obsługi klienta kontrakt B2B pełny etat
 Rekrutacja zdalna 
Siedlce
Warszawa

25-05-2021
Nationale-Nederlanden

Doradca Klienta

Nationale-Nederlanden
Nationale-Nederlanden
Specjalista ds. obsługi klienta kontrakt B2B pełny etat
 Rekrutacja zdalna 
Radom
Warszawa

25-05-2021
Nationale-Nederlanden

Doradca Klienta

Nationale-Nederlanden
Nationale-Nederlanden
Specjalista ds. obsługi klienta kontrakt B2B pełny etat
 Rekrutacja zdalna 
Płock
Warszawa

25-05-2021

KOORDYNATOR

Kontakt przez PUP
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
od 3700 zł
UoP brutto/mies.
Stara Iwiczna
Warszawa

02-06-2021
od 3700 zł
UoP brutto/mies.

PRACOWNIK OBSŁUGI KLIENTA

Kontakt przez PUP
Specjalista ds. obsługi klienta staż/praktyka pełny etat
od 1440 zł
UoP brutto/mies.
Siedlce
Warszawa

10-06-2021
od 1440 zł
UoP brutto/mies.

Specjalista ds. Wsparcia technicznego z orzeczeniem

Proassist
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę
Radom
Warszawa

26-02-2021