Specjalista ds. obsługi klienta biznesowego z jęz. niemieckim

Ogłoszenie na stanowisko Specjalista ds. obsługi klienta biznesowego z jęz. niemieckim - TPG Katowice Sp. z o. o.

Firma Teleperformance to światowy lider branży  Customer Expierence Management. Jesteśmy obecni w 80 krajach, zatrudniając blisko 400.000 osób współpracujących z największymi markami na świecie!


Będziesz pracował dla naszego klienta - globalnego lider e-commerce, który w 2020 roku odnotował w swoim e-sklepie wzrost sprzedaży o 39,1%!

Obecnie nasz zespół niemieckojęzyczny, dedykowany wsparciu klientów e-commerce liczy ok. 100 osób i sukcesywnie się powiększa.

Dołącz do naszego zespołu już dziś!

Stanowisko:Specjalista ds. obsługi klienta biznesowego z jęz. niemieckim

Zakres obowiązków

  • rozmawianie, pisanie, chat`owanie z klientami biznesowymi platformy
  • nie lubisz rozmawiać a wolisz pisać? Żaden problem, taką opcję też dla Ciebie mamy :)
  • będziesz współpracował z klientami biznesowymi platformy (pomoc w obsłudze konta, edycja ogłoszeń, sprawdzanie stanu magazynowego, płatności, problemy techniczne itd.)
  • użytkownicy zwracają się do Ciebie z pytaniami – Ty na te pytania udzielasz odpowiedzi. Nie potrzebujesz wykształcenia czy doświadczenia – wszystkiego Cię nauczymy!

Wymagania

  • biegła znajomość języka niemieckiego - pamiętaj, że wspieramy działanie e-commerce na rynkach niemieckojęzycznych!
  • jeśli dodatkowo posługujesz się językiem angielskim – WOW, na pewno to docenimy!
  • stawiamy na elastyczność, zaangażowanie i pasję w pracy!
  • plusem będą rozwinięte umiejętności komunikacyjne.

Oferujemy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie, system premiowy oraz pakiet benefitów.
  • Dodatkowo płatne weekendy.
  • Stabilne zatrudnienie, na które COVID nie ma wpływu.
  • Realną możliwość awansu i rozwoju kariery (ponad 150 awansów wewnętrznych w 2020 roku).
  • Możliwość udziału w ponad 40 rodzajach szkoleń oraz dostęp do platformy e-learningowej.
  • Mentoring.
Podaj swój adres e-mail, aby odpowiedzieć na tę ofertę pracy
Dzięki temu pracodawca będzie mógł szybciej się z Tobą skontaktować.
lub
Zaloguj się do Aplikuj.pl, aby przesłać zgłoszenie
Na podstawie Twoich danych profilowych przygotujemy aplikację na wybraną ofertę pracy.
lub
Załóż konto w Aplikuj.pl i prześlij zgłoszenie
Aby w pełni korzystać z portalu, zarejestruj się, uzupełnij dane i jednym kliknięciem wysyłaj aplikacje do pracodawców. Rejestracja jest całkowicie bezpłatna.
Klauzula informacyjna ›
Wiadomość z linkiem do zmiany hasła została wysłana.
Przypomnij hasło
Podaj adres e-mail użyty podczas rejestracji. Wyślemy Ci link do zmiany hasła.
Dodaj swoje CV i wyślij zgłoszenie do pracodawcy
Możesz również dołączyć list motywacyjny.
Max. rozmiar pliku: 5 MB
Rozszerzenia: PDF, DOC, DOCX, ODT
Max. rozmiar pliku: 5 MB
Rozszerzenia: PDF, DOC, DOCX, ODT
* - pola oznaczone gwiazdką są wymagane
Twoja aplikacja
została wysłana!
Dziękujemy - przekazaliśmy Twoje zgłoszenie do pracodawcy.
Twoje zgłoszenie na tę ofertę pracy zostało już wcześniej wysłane.
Nie możesz aplikować ponownie.
Prosimy o wypełnienie formularza przygotowanego przez pracodawcę
Po kliknięciu w przycisk zostaniesz przekierowany na zewnętrzną stronę z formularzem pracodawcy do zbierania CV kandydatów.
APLIKUJ
Zobacz wszystkie oferty pracy firmy:
TPG Katowice Sp. z o. o.

Klauzula informacyjna:

Szanowna Pani / Szanowny Panie!
Informujemy, że firmy Teleperformance Polska sp. z o.o. oraz TPG Katowice sp. z o.o. zwane dalej Teleperformance przetwarzają Państwa dane osobowe zgodnie z zasadami poufności danych Grupy Teleperformance, która została uaktualniona z dniem 25 maja 2018 roku. Prosimy o zapoznanie się z pełną wersją powiadomienia o poufności danych zamieszczoną poniżej.
- Cel przetwarzania
- Działania związane z przetwarzaniem danych
- Podstawy prawne przetwarzania danych
- Odbiorcy danych osobowych
- Transfer międzynarodowy
- Dane kontaktowe firmy Teleperformance i specjalistów z zakresu ochrony danych
- Okres przechowywania danych
- Prawa użytkowników w zakresie danych osobowych

Informacja o poufności danych kandydata
Celem niniejszej informacji o poufności jest wyjaśnienie sposobu i celów wykorzystywania danych osobowych kandydatów na pracowników. Prosimy o dokładne zapoznanie się z niniejszą informacją.

Cel przetwarzania
Teleperformance wykorzystuje Twoje dane osobowe, w celu rozpatrzenia aplikacji dotyczącej zatrudnienia, podjęcia działań niezbędnych do zawarcia z Tobą umowy o pracę oraz w celach administracji rekrutacyjnej. Jeśli Twoja aplikacja o pracę zostanie przyjęta, wykorzystamy podane przez Ciebie dane, aby administrować Twoim zatrudnieniem w Teleperformance. Po zawarciu umowy o pracę dostarczymy Ci nową informację o prywatności, wyjaśniającą w jaki sposób przetwarzamy dane osobowe pracowników.

Działania związane z przetwarzaniem danych
Poniżej zamieszczono przykładowe sposoby przetwarzania danych osobowych kandydatów przez firmę Teleperformance.
Teleperformance zbiera Twoje podstawowe dane takie jak adres e-mail, imię i nazwisko, adres zamieszkania, życiorys, aby rozpatrzyć Twoją aplikację i móc się z Tobą skontaktować.
Podczas procesu rekrutacji Teleperformance zbiera również dane osobowe zawarte w różnych dokumentach, takich jak notatki z rozmowy kwalifikacyjnej, informacje dotyczące uzyskanej w toku rekrutacji oceny.
Niedostarczenie wskazanych danych osobowych może ograniczyć zdolność Teleperformance do rozpatrzenia Twojej aplikacji.
Dodatkowe informacje o działaniach związanych z przetwarzaniem danych można znaleźć w odpowiedniej części Polityki prywatności – (w linku wersja angielska – tłumaczenie na język polski jest dostępne w Dziale Kadr Teleperformance)
http://www.teleperformance.com/en-us/data-privacy-information-and-inquires/

Podstawy prawne przetwarzania danych
Przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu: (i) podjęcia na Twoje życzenie kroków zmierzających do zawarcia umowy o pracę (w zakresie przetwarzania danych) oraz (ii) administracji rekrutacyjnej.
Przetwarzamy Twoje dane osobowe na gruncie uzasadnionego interesu w odniesieniu do działań dotyczących przetwarzania danych, takich jak telewizja przemysłowa (CCTV) i rekrutacja wewnętrzna (OnTarget Recruitment). Uzasadnione interesy obejmują również zapewnienie bezpieczeństwa.

Odbiorcy danych osobowych
Możemy udostępniać Twoje dane osobowe innym spółkom zależnym Teleperformance, jeżeli wyrazisz na to zgodę oraz organom publicznym, jeżeli obowiązek taki wynika z obowiązującego prawa.

Transfer międzynarodowy
Dane osobowe możemy przesyłać do krajów, terytoriów i organizacji znajdujących się poza Europejskim Obszarem Gospodarczym, które według Komisji Europejskiej nie zapewniają odpowiedniego poziomu ochrony danych. W takich sytuacjach firma Teleperformance zapewnia odpowiednie środki bezpieczeństwa chroniące dane osobowe pracowników, takie jak Wiążące reguły korporacyjne (w linku wersja angielska – tłumaczenie na język polski jest dostępne w Dziale Kadr Teleperformance oraz na stronie internetowej https://my.teleperformance.com/index.php/gcp-s/data-privacy/binding-corporate-rules) zatwierdzone przez krajowe organy ochrony danych EOG bądź standardowe klauzule ochrony danych przyjęte przez Komisję Europejską lub odpowiednie krajowe organy ochrony danych w ramach EOG.

Przechowywanie danych
Dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak to konieczne z punktu widzenia celów określonych powyżej, bądź tak długo, jak wymagają tego przepisy prawa. Twoje dane zostaną usunięte najpóźniej w chwili zakończenia rekrutacji na dane stanowisko, chyba że wyrazisz zgodę na ich użycie w innych rekrutacjach.

Prawa kandydatów w zakresie danych osobowych
Kandydat ma następujące prawa w kwestii swoich danych osobowych:
- Dostęp — kandydat może wnioskować o bezpłatny dostęp do swoich danych osobowych.
- Zmiana — kandydat może zażądać od firmy Teleperformance korekty niedokładnych lub niekompletnych danych osobowych.
- Usunięcie — kandydat może zażądać od firmy Teleperformance usunięcia danych osobowych z jednego z poniższych powodów:
a) gdy dane osobowe nie są już potrzebne w związku z celami, dla których były zbierane lub w jakikolwiek sposób przetwarzane;
b) gdy kandydat wycofuje zgodę, na której opiera się przetwarzanie danych, jeśli nie istnieją inne podstawy prawne do ich przetwarzania;
c) gdy dane osobowe były przetwarzane w sposób niezgodny z prawem;
d) gdy dane osobowe muszą zostać usunięte w celu zapewnienia zgodności z przepisami prawnymi Unii Europejskiej lub kraju członkowskiego, którym podlega firma Teleperformance;
- Ograniczenie — kandydat może zażądać od firmy Teleperformance ograniczenia zakresu przetwarzania danych osobowych z jednego z poniższych powodów:
a) kandydat podważa dokładność swoich danych osobowych, przez okres umożliwiający firmie Teleperformance weryfikację dokładności danych;
b) przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, a zamiast tego wnioskuje o ograniczenie ich wykorzystania;
c) firma Teleperformance nie potrzebuje już danych osobowych kandydata w celu ich przetwarzania, ale kandydat potrzebuje ich w celu określenia, zastosowania lub obrony przed roszczeniami;
d) kandydat sprzeciwia się przetwarzaniu zgodnie z prawem do sprzeciwu i automatycznego podejmowania decyzji, pod warunkiem sprawdzenia, czy uzasadnione prawa firmy Teleperformance mają priorytet nad prawami pracownika.
- Przenoszenie — kandydat może zażądać od firmy Teleperformance przekazania udostępnionych jej danych osobowych innej organizacji i/lub otrzymania swoich danych osobowych w formie uporządkowanej i w łatwo dostępnym formacie.
- Wycofanie — kandydat może w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych, w stosunku do których wyraził wcześniej taką zgodę. Wycofanie zgody nie wpływa jednak na działania związane z przetwarzaniem danych, które miały miejsce przed wycofaniem zgody.
- Sprzeciw — kandydat może sprzeciwić się przetwarzaniu swoich danych przez firmę Teleperformance na potrzeby marketingu bezpośredniego lub w innych sytuacjach zgodnie z przepisami lokalnymi, przez poinformowanie działu administracji personalnej o swoim sprzeciwie.
- Skarga — kandydat ma prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego. Dane kontaktowe organu nadzorczego podano poniżej:

Urząd Ochrony Danych Osobowych
ul. Stawki 2
00-193 Warszawa

W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z inspektorem ochrony danych:

Nathan Coffey

nathan.coffey@teleperformance.com

M +44 (0) 7790 814326

London, United Kingdom



Dane kontaktowe Teleperformance:

Privacy-Office-Poland@pl.teleperformance.com
+48 22 468 70 00

Teleperformance Polska sp. z o.o.

ul. Wołoska 24
02-675 Warszawa
NIP: 899-22-17-906
REGON: 931907038
KRS: 0000084816

TPG Katowice sp. z o.o.
ul. Roździeńskiego 1a
40-202 Katowice
REGON: 634488812
NIP: 7781409117
KRS: 0000163062

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych:

Klikając w przycisk "wyślij" Wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Teleperformance Polska sp. z o.o. (ul. Wołoska 24, 02-675 Warszawa, NIP: 899-22-17-906) oraz TPG Katowice sp. z o.o. (ul. Roździeńskiego 1a, 40-202 Katowice, NIP: 7781409117) w celu rekrutacji na wyżej wymienione stanowisko zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Zawód:
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy:
Katowice
Forma zatrudnienia:
umowa o pracę
Wynagrodzenie:
5200-7000 zł UoP brutto/mies.
Oferta dodana w dniu:
06-04-2021
Oferta wygasa w dniu:
21-04-2021
Tak, chcę otrzymywać oferty pracy na e-maila!

(klauzula informacyjna)

Lista podobnych ofert pracy

Agencja Zatrudnienia HR SIGMA

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Agencja Zatrudnienia HR SIGMA
Agencja Zatrudnienia HR SIGMA
Cieszyn
20-04-2021
ROSINSKI PACKAGING Spółka z o.o.

Specjalista ds. Obsługi Klientów

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
ROSINSKI PACKAGING Spółka z o.o.
ROSINSKI PACKAGING Spółka z o.o.
Bielsko-Biała
20-04-2021
WEB-COM Group Sp. z o.o.

Specjalista ds. obsługi klienta

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
WEB-COM Group Sp. z o.o.
WEB-COM Group Sp. z o.o.

POLECANA
Bielsko-Biała
13-04-2021 POLECANA
ManpowerGroup Sp. z o.o.

Pracownik biurowy z j. niemieckim – praca zdalna

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
ManpowerGroup Sp. z o.o.
ManpowerGroup Sp. z o.o.
Opole
13-04-2021
ADREAMS

Doradca Klienta

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
ADREAMS
ADREAMS
Olesno
12-04-2021
ADREAMS

Doradca Klienta

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
ADREAMS
ADREAMS
Bytom
08-04-2021
ADREAMS

Doradca Klienta

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
ADREAMS
ADREAMS
Pajęczno
08-04-2021
Optea sp. z o.o.

PRACOWNIK INFOLINII - OBSŁUGA KLIENTA PRACA ZDALNA ORZECZENIE

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Optea sp. z o.o.
Optea sp. z o.o.
 Rekrutacja zdalna 
 Praca zdalna 
Opole
28-03-2021

MŁODSZY SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Kontakt przez PUP
od 4500 zł
UoP brutto/mies.
Kraków
14-04-2021
od 4500 zł
UoP brutto/mies.

PRACOWNIK OBSŁUGI KLIENTA INSTYTUCJI FINANSOWEJ, PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Prometeusz Euro Spółka z o.o.
od 2800 zł
UoP brutto/mies.
Gliwice
31-03-2021
od 2800 zł
UoP brutto/mies.

STARSZY OPIEKUN FINANSOWY

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
STEFCZYK FINANSE-TOWARZYSTWO ZARZADZAJĄCE SKOK SP. Z O.O. SP.KOMANDYTOWO AKCYJNA GDYNIA
3000-3500 zł
UoP brutto/mies.
Strzelce Opolskie
25-02-2021
3000-3500 zł
UoP brutto/mies.

PRACOWNIK SPRZEDAŻOWY

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Bank Spółdzielczy w Szczekocinach
od 2800 zł
UoP brutto/mies.
Szczekociny
29-12-2020
od 2800 zł
UoP brutto/mies.

PRACOWNIK DZIAŁU KAS I RELACJI Z KLIENTAMI

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
PRZEDSIĘBIORSTWO DREMEX MULARCZYK LECH - PSB MRÓWKA
3070-3990 zł
UoP brutto/mies.
Strzelce Opolskie
04-01-2021
3070-3990 zł
UoP brutto/mies.

PRACOWNIK BIURA OBSŁUGI KLIENTA (STAŻ)

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: staż/praktyka
Kontakt przez PUP
od 1057 zł
UoP brutto/mies.
Tychy
29-09-2020
od 1057 zł
UoP brutto/mies.