Twoje wsparcie w rekrutacji
Znajdź wymarzoną
ofertę pracy i APLIKUJ
OGŁOSZEŃ: 986        SUBSKRYBUJE: 6944

Customer Support Hero - sklep internetowy

Poofi to marka akcesoriów dla niemowląt wybierana przez nowoczesnych i świadomych rodziców.

Stale się rozwijamy i zdobywamy nowe rynki. Projektujemy praktyczne, nowoczesne i funkcjonalne produkty, o charakterystycznym designie.

Zakres obowiązków:

Czy lubisz pomagać innym, rozwiązywać ich problemy i wsłuchiwać się w to co mają do powiedzenia? Jeżeli odpowiedź brzmi “tak”, a dodatkowo lubisz pracę zróżnicowaną i dynamiczną, często pod presją czasu, nie boisz się “wiercić komuś dziury w brzuchu” żeby dostać odpowiedź na swoje pytanie, jesteś dynamiczny i zaradny, to ta praca jest dla Ciebie.

Twoim głównym celem będzie opiekowanie się klientami - szczególnie tymi którzy zwracają się do nas z zapytaniami lub reklamacjami. Miarą realizacji tego celu będzie zadowolenie klientów które przekłada się na polecenia naszych produktów znajomym, opinię o firmie w mediach społecznościowych oraz w efekcie na większą sprzedaż naszych produktów.

Oprócz głównych zadań wymienionych powyżej będziesz także wykonywał zadania dodatkowe. W zależności od Twoich predyspozycji mogą to być:

  • projektowanie komunikacji z klientem, projektowanie kampanii sprzedażowych w internecie

  • obsługa klientów kluczowych, w tym zagranicznych (doradztwo przy składaniu zamówień, utrzymywanie kontaktu)

  • obsługa systemu zamówień sklepowych

  • pakowanie zamówień

Oczywiście nie będziesz robił tego wszystkiego - wybierzemy część z powyższych działań i dostosujemy to stanowisko do Twoich predyspozycji.

Wymagania:

  • komunikatywność
  • zorientowanie na rozwiązywanie problemów
  • uprzejmość i asertywność
  • elastyczność
  • dobra zjamość angielskiego lub innego języka obcego (niemiecki, francuski)

Firma oferuje:

Czego możesz się spodziewać pracując w Poofi?

  • jesteśmy młodą firmą, rozwijamy się, więc wiele rzeczy dopiero tworzymy (procedury, procesy, itd)

  • wszyscy jesteśmy bardzo nastawieni na zadowolenie klienta

  • działamy jako zespół – chcemy otwartej, szczerej komunikacji

  • jeżeli coś nie wyszło, to w pierwszej kolejności naprawiamy problem, a w drugiej zastanawiamy się jak ustawić proces tak, żeby w przyszłości nie dochodziło do błędów

  • w związku z ogromną ilością zamówień, pomysłów, produktów, zmian, itd – czasami jest trochę chaotycznie ;)

Oferujemy:

  • umowę o pracę

  • atrakcyjne wynagrodzenie

  • samodzielne stanowisko pracy

  • miłą atmosferę pracy

  • możliwości rozwoju zawodowego

  • pyszną kawę

Jak aplikować - informacje:

Zapraszamy do składania wniosków w formularzu poprzez przycisk APLIKUJ

Kontakt:

POOFI

ul. Barska 70
43-300 Bielsko-Biała

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail? Tak, chcę!
Klauzula informacyjna ›

LISTA PODOBNYCH OFERT PRACY

Provident Polska S.A.
Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: praca dodatkowa
Bielsko-Biała
2018-08-13
cafe+co DELIKOMAT Sp.z o.o.
Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę

POLECANA
Bielsko-Biała
2018-08-10 POLECANA
GFS Poland  Sp. z o.o.
Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Bielsko-Biała
2018-08-08
NIEZALEŻNY OPERATOR FINANSOWY CENTRUM9
Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: praca stała

POLECANA
Kozy
2018-08-07 POLECANA
Newsletter - praca na e-mail
Klauzula informacyjna ›
ZMIEŃ USTAWIENIA / WYPISZ SIĘ