Jesteśmy największą siecią szkół policealnych i liceów, kształcącą osoby dorosłe w trybie zaocznym i stacjonarnym. Podczas gdy wiele szkół niepublicznych ogranicza lub kończy działalność, nasza Firma ciągle się rozwija.
Zakres obowiązków:
Jeśli do nas dołączysz będziesz zajmować się:
Przygotowywaniem treści postów i opinii
Publikacją postów w Internecie
Stałą aktywnością w Social Media
Dbaniem o wizerunek i opinię marki w Internecie
Rozwijaniem bazy pod marketing szeptany
Raportowaniem zadań.
Wymagania:
Co najmniej 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane w branży edukacyjnej/szkoleniowej)
Doświadczenie w prowadzeniu kampanii Google Ads z budżetami miesięcznymi przekraczającymi 50 000 pln.
Umowę o pracę – możliwość całego bądź pół etatu (możliwość łączenia pracy z nauką – mile widziani studenci)
Stałą podstawę wynagrodzenia plus premię za skuteczność (wynagrodzenie uzależnione od efektów pracy)
Pracę w 100% w trybie zdalnym z dowolnego miejsca na świecie
Dostęp do benefitów na korzystnych warunkach (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie)
Szkolenia przygotowujące pod dane stanowisko
Elastyczny czas pracy (dowolne wybrane przez Ciebie godziny).
Czekamy na Twoje CV oraz bardzo chętnie - próbkę Twojej „twórczości” w Internecie (np. post z Facebooka, Instagrama, Pinteresta, Tik Toka, fragment bloga itp.).
Aby w pełni korzystać z portalu, zarejestruj się, uzupełnij dane i jednym kliknięciem
wysyłaj aplikacje do pracodawców. Rejestracja jest całkowicie bezpłatna.
Administratorem danych osobowych jest Centrum Nauki i Biznesu "Żak" Sp. z o.o. 93-105 Łódź ul. Milionowa 21, NIP: 729-259-78-69. Moje dane osobowe przetwarzane są w celu rekrutacji przez Administratora. Wiem, że przysługują mi następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, znajduje się w Polityce Prywatności Administratora.