NEWSLETTER - PRACA NA E-MAIL
ZMIEŃ USTAWIENIA / WYPISZ SIĘ

Specjalista ds. marketingu

Miejsce pracy: Bielsko-Biała
Forma zatrudnienia: umowa o pracę

Firma Seiloc Enterprise Solutions jest dostawcą innowacyjnych technologii chmurowych w obszarze IT. Jesteśmy partnerem firmy Google w Polsce (jako jedyni posiadamy status Google Cloud Premier Partner), partnerem firmy Microsoft, Facebook, DocuSign, Okta, Amazon. Posiadamy biura w Bielsku-Białej oraz Warszawie. Dostarczamy rozwiązania korporacyjne do małych, średnich i dużych przedsiębiorstw w całej Polsce i Europie. Naszymi klientami są m.in. banki, instytucje finansowe, firmy farmaceutyczne, korporacje.

 

Jesteś osobą ambitną, interesują Cię nowe technologie chmurowe?

Chciałbyś uczestniczyć w globalnych projektach i nieustannie się rozwijać?

Mamy pracę dla Ciebie - dołącz do naszego zespołu!

Opis stanowiska:

W tej chwili poszukujemy kandydatów do pracy w naszym dziale sprzedaży i marketingu w Bielsku-Białej.  

Zakres obowiązków:

  • wykonywanie działań PR dla firmy

  • organizacja konferencji

  • organizacja szkoleń

  • dbanie o stronę internetową firmy

  • zarządzanie kanałami social media w firmie

  • wspomaganie bieżących działań marketingowych i promocyjnych firmy

  • tworzenie i publikowanie treści (np. historie sukcesu)

  • koordynowanie produkcji filmowych dla Seiloc, we współpracy z agencją
  • promowanie usług i rozwiązań oferowanych przez Seiloc

  • współpraca z agencją brandingową, agencją multimedialną, copyrighterem, itd.

  • pozycjonowanie

  • prowadzenie i organizowanie działań z zakresu marketingu

  • prowadzenie działań content marketingowych, tworzenie i publikowanie wartościowych treści na portalach tematycznych,

  • monitoring działań konkurencji

  • prowadzenie i rozbudowana działań z zakresu e-mail marketing

  • prowadzenie komunikacji marki na portalach społecznościowych,

  • prowadzenie płatnych kampanii reklamowych w internecie (AdWords, Facebook Ads)

  • raportowanie i analiza działań

  • koordynowanie projektu książki Seiloc, współpraca z wydawnictwami

Wymagania:

  • dobra znajomość języka angielskiego

  • wykształcenie wyższe w kierunkach: marketing, zarządzanie, komunikacja, PR

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • komunikatywność

  • umiejętność szybkiego uczenia się

  • zaangażowanie oraz sumienność w pełnieniu obowiązków

  • bardzo dobra organizacji pracy

  • dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel i PowerPoint

Dodatkowymi atutami będą:

  • znajomość innych języków obcych

  • znajomość sieci społecznościowych

Firma oferuje:

  • stabilną pracę w biurze firmy w Bielsku-Białej

  • współpracę z największymi firmami na rynku, tj.: Google, Microsoft, Facebook
  • kontakt z najnowszymi trendami rynkowymi

  • atrakcyjne wynagrodzenie

  • możliwość rozwoju w firmie będącej liderem w branży

  • miłą atmosferę
  • prywatne ubezpieczenie medyczne

Jak aplikować - informacje


Kontakt:

Wszelkie prawa zastrzeżone. MediaBielsko.pl © 2007-2018