NEWSLETTER - PRACA NA E-MAIL
ZMIEŃ USTAWIENIA / WYPISZ SIĘ

Kierownik Zmiany Produkcyjnej

Zawód: Kierownik
Miejsce pracy: Chrzanów
Forma zatrudnienia: umowa o pracę


Valeo

Niezależna grupa Valeo jest w pełni skupiona na projektowaniu, produkcji i sprzedaży komponentów, zintegrowanych systemów i modułów w branży samochodowej, jest jednym ze światowych liderów dostawców dla branży automotive. Na całym świecie, w 33 krajach zatrudnia ponad 111 000 Pracowników, którzy każdego dnia dzięki swojej energii i zaangażowaniu przyczyniają się do ciągłego rozwoju Valeo. Łącznie Valeo posiada blisko 190 zakładów produkcyjnych oraz 55 centra Badań i Rozwoju, co przyczynia się do realizowania jednej z głównych misji - tworzenie nowych, lepszych rozwiązań motoryzacyjnych.  

Opis stanowiska:

Misja:  
 
Kierownik zmiany jest hierarchicznie pierwszą osobą odpowiedzialną za operatorów produkcji. Jego odpowiedzialność dotyczy sprawności jednostek produkcyjnych, które są mu przypisane i zarządzanie podległym personelem, jak również dbałość o higienę, bezpieczeństwo i warunki pracy.
 
Zakres obowiązków:  

  • Planowanie i organizowanie pracy podległych pracowników, sprawowanie bieżącej kontroli nad realizacją powierzonych im zadań przez oraz przestrzeganiem przez nich odpowiednich zasad i przepisów;
  • Współtworzenie i zapewnienie realizacji planu produkcji; 
  • Kierowanie standardowymi procedurami firmy (5S, TPM, SMED);
  • Nadzorowanie użytkowania maszyn i urządzeń węzła produkcyjnego, zgodnie z instrukcjami i zasadami pracy; 
  • Zaznajamianie podległych pracowników z ich zakresem czynności na stanowiskach pracy oraz instrukcjami pracy, zasadami i przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz problemami jakościowymi; 
  • Organizowanie urlopów, równoważenie liczby pracowników między ekipami, zapewnienie dyscypliny czasu pracy; 
  • Proponowanie działań odnośnie szkolenia personelu, rozwoju wynagrodzeń, awansów, zmian stanowiska, przeniesień; 
  • Prowadzenie  spotkań dotyczących ocen rocznych; 
  • Upowszechnienie  wszelkich działań motywujących i integrujących podległe zespoły pracowników; 
  • Proponowanie i śledzenie wskaźników jakościowych; 
  • Zapewnienie niezbędnych szkoleń  jakościowych i kierowanie grupą rozwiązywania problemów. 
     

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe, mile widziane wykształcenie techniczne; 
  • Minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem, preferowana branża automotive;
  • Dobra znajomość MS Office;
  • Wiedza oraz praktyczna znajomość systemów jakości;
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację; 
  • Umiejętność organizacji pracy własnej i zespołu; 
  • Umiejętność pracy pod presją czasu; 
  • Gotowość do pracy w systemie 4-brygadowym.

Firma oferuje:

  • Pakiet socjalny;
  • Umowa o pracę;
  • Praca w systemie zmianowym (system 4 brygadowy);
  • Dostęp do narzędzi i systemów stosowanych według najwyższych standardów.

Jak aplikować - informacje


Kontakt:

Wszelkie prawa zastrzeżone. MediaBielsko.pl © 2007-2018