NEWSLETTER - PRACA NA E-MAIL
ZMIEŃ USTAWIENIA / WYPISZ SIĘ

Payroll Manager

Miejsce pracy: Bielsko-Biała
Forma zatrudnienia: praca stała

ADP Polska jest największą na polskim rynku firmą specjalizującą się w usługach outsourcingu kadrowo-płacowego, będąc jednocześnie częścią światowego lidera w tym obszarze – ADP®. Każdego dnia tysiące organizacji z całego świata polegają właśnie na ADP. Od międzynarodowych korporacji po małe firmy – wiodące rozwiązania ADP dla personelu pozwalają przedsiębiorstwom robić to, w czym są najlepsze – interesy. W Polsce z sukcesem działamy już prawie 20 lat i zatrudniamy 330 najwyższej klasy specjalistów gotowych dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem. Teraz Ty również możesz stać się częścią tego świata i dołączyć do naszego zespołu.

Opis stanowiska:

W związku z dynamicznym rozwojem struktur naszego oddziału w Bielsku-Białej poszukujemy osób na stanowisko:

PAYROLL MANAGER

Numer referencyjny: PM/BB18

Miejsce pracy: Bielsko-Biała

 

Cel stanowiska: Planowanie, organizowanie, koordynowanie i monitorowanie działań realizowanych
w podległych zespołach płacowych przy jednoczesnym zachowaniu najwyższego poziomu jakości świadczonych usług oraz satysfakcji Klienta. Na to stanowisko poszukujemy osoby, dla której kadry i płace to nie tylko praca, ale również pasja, a zarządzanie przychodzi jej w sposób naturalny.

 

Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało:

- koordynowanie realizacji procesów naliczania wynagrodzeń dla Klientów ADP,

- udział w projektach oraz procesach optymalizacji w obszarze płac,

- dbałość o stały wzrost efektywności oraz jakości usług w procesie obsługi Klientów w podległych zespołach płacowych,

- efektywne zarządzanie zasobami zespołu (około 40 osób) – dobór pracowników, wyznaczanie i egzekwowanie zadań, ocena kompetencji oraz planowanie szkoleń i działań rozwojowych,

- aktywna i otwarta współpraca z Klientami oraz innymi Działami firmy.

Wymagania:

Od kandydatów oczekujemy:

- doświadczenia na stanowisku kadrowo-płacowym, popartego wiedzą merytoryczną z zakresu kadr, a przede wszystkim płac,

- doświadczenia w zarządzaniu zespołem oraz wysoko rozwiniętych kompetencji liderskich,

- znajomości języka angielskiego w stopniu zaawansowanym (minimum na poziomie B2) i gotowości do jego używania w codziennej pracy – warunek konieczny,

- swobody w pracy z komputerem i doświadczenia w obsłudze programów kadrowo-płacowych,

- mile widziane doświadczenie w pracy w firmie outsourcingowej bądź SSC,

- gotowości do stałego rozwijania swojej wiedzy i umiejętności,

- zaangażowania, komunikatywności i umiejętności współpracy.

Firma oferuje:

W zamian oferujemy:

- stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie na podstawie umowy o pracę,

- nowoczesne i komfortowe środowisko pracy,
- możliwość ciągłego rozwoju poprzez udział w ciekawych szkoleniach, projektach i inicjatywach,
- stałe wsparcie doświadczonego zespołu oraz firmy,
- atrakcyjne dodatkowe benefity i świadczenia pracownicze (m.in. prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, ZFŚS).

Jak aplikować - informacje


Kontakt:

POLECANY PRACODAWCA

Wszelkie prawa zastrzeżone. MediaBielsko.pl © 2007-2018