Ogłoszenie straciło swoją ważność dnia: 2021-02-27
Sky-Shop to oprogramowanie sklepów internetowych które powstało w 2009 roku, działające w modelu SaaS. Do tej pory ze Sky-Shop.pl skorzystało ponad 35 000 Klientów. Nasz zespół tworzą pasjonaci, którzy wspólnie pracują nad wdrażaniem nowoczesnych rozwiązań, odpowiadających na potrzeby dynamicznie rosnącej branży e-commerce. Pomysłodawcą i twórcą oprogramowania jest Przemysław Matoga, znany jako autor skryptu phpBB by Przemo, z którego niegdyś korzystało ponad 20 tysięcy forów internetowych. Dzięki autorskim pomysłom i ciekawym funkcjom, nasza platforma zastała doceniona w konkursie Ekomersy 2016, zdobywając podium w kategorii najlepsze oprogramowanie sklepów internetowych.,,Poszukujemy otwartych na nowe wyzwania osób z pasją, pragnących rozwijać zaawansowane projekty i aktywnie uczestniczyć w procesie ich tworzenia.
U nas nie będziesz się nudził.
Sky-Shop to platforma sklepów internetowych działająca w modelu abonamentowym od 2009 roku z której do tej pory skorzystało ponad 35 000 sklepów internetowych. Rozwijamy się w szybkim tempie na polskim rynku e-commerce. W związku z czym poszukujemy kandydata/ki na stanowisko: Specjalista ds: sprzedaży usług e-commerce (SaaS).
Zakres obowiązków:
Będziesz odpowiedzialny/a za sprzedaż naszych usług czyli oprogramowania do prowadzenia sklepu internetowego dostępnego w abonamencie (SaaS).
Sprzedaż odbywa się poprzez kontakt telefoniczny i mailowy z naszymi potencjalnymi Klientami którzy założyli 14 dniowy sklep testowy. Twoja praca będzie polegała na rozpoznaniu potrzeb naszych Klientów, zbudowaniu z nimi relacji oraz przedstawieniu im najlepszej możliwej oferty w celu dokonania sprzedaży naszych usług.
Nieodzowną częścią pracy będzie również przedłużanie korzystania z naszych usług przez obecnych Klientów poprzez utrzymywanie relacji i przedstawianie dogodnych ofert dla Klientów.
Od czasu do czasu będziesz prowadził/a również webinary sprzedażowe oraz uczestniczył/a na targach oraz naszych autorskich eventach Sky-Shop Day.
Ważne jest dla nas abyś miał/a doświadczenie na stanowisku handlowym związanym z pozyskiwaniem i utrzymaniem klientów B2B najlepiej w branży IT/E-Commerce.
Współpracujemy z takimi markami jak: mBank, Google, Facebook, Media-Tech, Grycan, Allegro, InPost czy Ceneo.
W 2016 roku zdobyliśmy podium w konkursie Ekomers na najlepszą platformę sklepową w Polsce :)
Wymagania:
Minimum 2 lata doświadczenia na stanowiskach handlowych B2B
Doświadczenie z zakresu e-commerce / IT / hosting
Umiejętność prowadzenia zrozumiałej komunikacji mailowej i telefonicznej
Znajomość skutecznych praktyk i metod sprzedaży
Oferujemy:
Pełny etat - Umowa o Pracę lub B2B
Podstawę + system prowizyjny
Premie kwartalne
Pracę w jednej z największych firm e-commerce w Polsce
Wygodne, klimatyzowane biuro w Krakowie (praca z biura)
Niezbędne narzędzia pracy (Komputer, telefon itp)
Praca od poniedziałku do piątku
Szkolenia i konferencje
Pozytywna i startupowa atmosfera w firmie :)
Dofinansowanie do karty MultiSport
Prywatna Opieka Medyczna i opcjonalne ubezpieczenie grupowe
Samodzielność w planowaniu i organizacji pracy
Wypady integracyjne np: paintball, gokarty, kręgle, piwo itp.
Pyszną kawę, herbata, słodycze, soki, lody w lecie i inne :)