Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 27.05.2024

Starszy specjalista ds. świadczeń pieniężnych dla policjantów

Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie
  • Rzeszów, podkarpackie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

  • Budynek, w którym znajduje się miejsce pracy nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim. Brak wind, podjazdów, brak odpowiednio dostosowanych toalet. Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu z wykorzystaniem monitora ekranowego. Jednozmianowy, ośmiogodzinny system pracy. Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa).
  • Ustala uprawnienia i przygotowuje decyzję oraz całość dokumentacji związanej z przyznaniem lub zwrotem równoważnika pieniężnego za remont lokalu mieszkalnego dla policjantów Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie, OPP, SPKP i sporządza listy wypłat w programie SWOP.
  • Opiniuje podania i przygotowuje propozycje w sprawach wykupu zajmowanych lokali mieszkalnych przez emerytów, rencistów policyjnych.
  • Weryfikuje pod względem merytorycznym i finansowym oraz nalicza w programie SWOP równoważnik pieniężny za brak i remont lokalu mieszkalnego dla wybranych jednostek garnizonu podkarpackiego i CBŚP.
  • Planuje i ewidencjonuje comiesięczne zapotrzebowanie na wydatki budżetowe na świadczenia z zakresu gospodarki mieszkaniowej tj. pomocy finansowej, równoważników pieniężnych za remont i brak lokalu mieszkalnego dla garnizonu podkarpackiego.
  • Przyjmuje strony - policjanci w sprawach wypłat równoważnika za remont lokalu mieszkalnego, emeryci, osoby z zewnątrz.
  • Sporządza sprawozdania z zakresu gospodarki mieszkaniowej.
  • Zakłada i prowadzi teczki i karty mieszkaniowe policjantów KWP, OPP, SPKP pobierających równoważnik pieniężny za remont lokalu mieszkalnego.
  • Prowadzi rejestr wydanych decyzji administracyjnych w sprawach wypłaty równoważnika pieniężnego za remont lokalu mieszkalnego wydanych I instancji.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
  • Doświadczenie zawodowe- powyżej półtora roku pracy w administracji publicznej
  • Znajomość przepisów z zakresu postępowania administracyjnego
  • Umiejętność interpretacji przepisów
  • Komunikatywność i umiejętność rozwiazywania problemów
  • Poddanie się procedurze postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych i uzyskanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub administracyjne
  • doświadczenia zawodowego
  • Przeszkolenie z obsługi programu SWOP

Oferujemy

  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Umowa o pracę
  • Stabilne zatrudnienie

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 27.05.2024
Powrót do listy ofert