Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 21.05.2024

Inspektor ds. obsługi kancelaryjno-biurowej

Komenda Powiatowa Policji w Człuchowie
  • Człuchów, pomorskie pow. człuchowski

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

praca w pomieszczeniu ogrzewanym,

przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,

praca przy monitorze ekranowym,

zagrożenie korupcją,

praca jednozmianowa.

  • Prowadzi obsługę sekretariatu poprzez ewidencję korespondencji przychodzącej i wychodzącej w odpowiednich systemach i rejestrach Wydziału Kryminalnego w celu wsparcia w bieżącej pracy Naczelnika i jego Zastępcy.
  • Prowadzi książki i rejestry będące na stanie Wydziału Kryminalnego oraz ich bieżące rozliczenia w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w ramach Wydziału Kryminalnego.
  • Przygotowuje i przechowuje akta spraw zakończonych Wydziału Kryminalnego celem przekazania ich do archiwizacji i przekazuje je do składnicy akt,
  • Przekazuje komunikaty, polecenia i ustalenia organizacyjne funkcjonariuszom/pracownikom Wydziału Kryminalnego,
  • Przygotowywanie poczty zwykłej i specjalnej wysyłanej z Wydziału Kryminalnego,
  • Dostarczanie poczty do urzędów i instytucji działających na ternie miasta Człuchów.
  • Rozliczanie pracowników wydziału z posiadanych przez nich dokumentów po ich realizacji.

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy kancelaryjno-biurowej na podobnym stanowisku
  • Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ściśle tajne lub upoważnienie, o którym mowa w art. 21 ust. 4 pkt 1 Ustawy o ochronie informacji niejawnych lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracował/a, pełnił/a służby w organach bezpieczeństwa państwa i był/a współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złozyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przez 1 sierpnia 1972r.
  • znajomość obowiązujących przepisów i procedur oraz umiejętność ich stosowania;
  • znajomość przepisów z zakresu ochrony informacji niejawnych i ochrony danych osobowych;
  • znajomość postępowania z materiałami archiwalnymi i dokumentacją niearchiwalną;
  • dokładność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków;
  • umiejętność pracy w zespole.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe
  • co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego doświadczenie na stanowisku w administracji publicznej

Oferujemy

  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
Powrót do listy ofert