Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 23.05.2024

Inspektor ds. obsługi klientów

Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu
  • Opole, opolskie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

  • praca w siedzibie Urzędu
  • narzędzia pracy: standardowy zestaw komputerowy
  • nietypowe godziny pracy (w tym dyżury)
  • zagrożenie korupcją
  • permanentna obługa klientów
  • stres,presja czasu, równoczesna obsługa klientów
  • 1. Obsługuje klientów Oddziału Paszportów w zakresie przyjmowania wniosków o wydanie dokumentów paszportowych i wydawania dokumentów paszportowych w tym:
  • ustala tożsamość osoby wnioskującej i sprawdza wniosek pod względem formalnym, nalicza należną opłatę paszportową,
  • przetwarza dane osobowe w Paszportowym Systemie Obsługi Obywateli (PS2O),
  • przyjmuje i weryfikuje dodatkowe dokumenty niezbędne do wydania paszportu,
  • weryfikuje tożsamość rodzica/opiekuna,
  • pobiera i wprowadza dane biometryczne,
  • przetwarza w systemie PS2O dane o paszportach utraconych, zniszczonych i wymienianych,
  • sprawdza w Centralnej Ewidencji Wydanych i Unieważnionych Dokumentów Paszportowych,
  • weryfikuje dane osobowe i biometryczne zawarte w paszporcie,
  • anuluje paszporty przekładane przez klientów i potwierdza status wydania paszportu w Centralnej Ewidencji Wydanych i Unieważnionych Dokumentów Paszportowych,
  • 2. Prowadzi depozyt dokumentów paszportowych tj.
  • weryfikuje zgodność danych zawartych w książeczce paszportowej z danymi we wniosku paszportowym oraz kompletuje z wnioskami gotowe paszporty otrzymane z Centrum Personalizacji Dokumentów,
  • wczytuje do systemu paszportowego dane zawarte w mikroprocesorze zamieszczonym w książeczce paszportowej,
  • odpowiada za depozyt dokumentów paszportowych przygotowanych do wydania,
  • 3. Prowadzi ewidencje wniosków po wydaniu dokumentów paszportowych ( kartotekę paszportowa ) tj.
  • włącza do ewidencji wnioski po wydaniu dokumentu paszportowego, kompletując je z dokumentacją dotyczącą wydania pozostałych paszportów,
  • korzysta z archiwalnych dokumentów zgromadzonych w ewidencji,
  • okresowo dokonuje relokacji zasobów ewidencji,
  • Udziela informacji klientom w zakresie spraw paszportowych : bezpośrednio na hali obsługi, telefonicznie i poprzez email,
  • Przyjmuje pisemne oświadczenia dotyczące różnych spraw paszportowych( zgłoszenia utraty paszportu, informacje o zgonie posiadacza paszportu, oświadczenia o rezygnacji z realizacji wniosku paszportowego,

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
  • Znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej, ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, ustawy o dokumentach paszportowych i aktów wykonawczych do ustawy.
  • Otwartość do klientów, uprzejmość, odporność na stres.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Umiejętność przekazywania informacji w sposób zwięzły i zrozumiały.
  • Umiejętność samodzielnej organizacji pracy
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • doświadczenia zawodowego
  • Przeszkolenie z obsługi paszportowego systemu informatycznego
  • Znajomość przepisów w zakresie: kodeksu rodzinnego i opiekuńczego.
  • Ustawy o aktach stanu cywilnego.
  • Ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych.
  • Doświadczenie w pracy z klientami.

Oferujemy

  • Praca w dogodnej i dobrze skomunikowanej lokalizacji w centrum miasta;
  • Stabilne zatrudnienie, rozwój kompetencji i kwalifikacji poprzez pracę w różnorodnych obszarach, współpracę z ekspertami;
  • Łatwiejsze godzenie życia zawodowego i prywatnego poprzez możliwość
  • indywidualnie określonego czasu pracy (ruchomy czas pracy, indywidualny rozkład czasu pracy, wyjścia prywatne – za odpracowaniem);
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu;
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników;
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników;
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”);
  • Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy;
  • Nagrody jubileuszowe;
  • Nagrody za szczególne osiągnięcia w pracy zawodowej;
  • Niskooprocentowane pożyczki mieszkaniowe z ZFŚS;
  • Przedświąteczna pomoc finansowa;
  • Możliwość przystąpienia do Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek;
  • Możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty grupowego ubezpieczenia na życie;
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego (szkolenia w oparciu o indywidualny program rozwoju zawodowego, dofinansowanie do studiów podyplomowych i kursów językowych)

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 23.05.2024
Powrót do listy ofert