Specjalista w Wydziale Ewidencji Gruntów i Budynków oraz Innych Rejestrów Powiatowych (EGIB)

Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Praca zdalna

Zakres obowiązków

  • praca biurowa z wykorzystaniem komputera
  • praca w warunkach narażenia na stres
  • wyjazdy służbowe
  • wystąpienia publiczne związane z funkcjonowaniem komórki organizacyjnej
  • pomieszczenia biurowe znajdują się na drugiej kondygnacji
  • winda przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową, jednak brak podjazdu na zewnątrz budynku, do pokonania 5 stopni
  • ciąg komunikacyjny (korytarz) o szerokości ok 1,5 metra
  • brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym
  • Wpiera merytorycznie organy służby geodezyjnej i kartograficznej szczebla powiatowego w zakresie tworzenia i aktualizacji baz GESUT i BDOT500
  • Przygotowuje projekty stanowisk Głównego Geodety Kraju dotyczące stosowania przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz aktów wykonawczych wydanych na podstawie tej ustawy, w szczególności w zakresie właściwości merytorycznej Departamentu Informacji o Nieruchomościach odnośnie baz danych GESUT i BDOT500
  • Współpracuje z innymi organami przy tworzeniu programów i wytycznych w zakresie danych GESUT i BDOT500
  • Zakłada i prowadzi dla obszaru kraju bazę danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu, tj. krajową bazę GESUT
  • Sporządza opracowania statystyczne, w tym współpracuje z Głównym Urzędem Statystycznym w zakresie opracowywania i uzgadniania formularzy sprawozdawczych
  • Przygotowuje i opiniuje zmiany przepisów prawa w obszarze GESUT i BDOT500

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe geodezyjne
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w dziedzinie geodezji i kartografii, w szczególności w obszarze GESUT i BDOT500, doświadczenie w administracji publicznej
  • Bardzo dobra znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z aktami wykonawczymi.
  • Samodzielność i inicjatywa
  • Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność działania w sytuacjach stresowych
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w wykonawstwie geodezyjnym
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • Znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych
  • Znajomość narzędzi GIS

Oferujemy

  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników

Co oferujemy:

Wszyscy pracownicy Urzędu mogą świadczyć pracę w sposób hybrydowy, po uprzednim uzgodnieniu z pracodawcą.

Pracownicy z tak zwanej grupy uprzywilejowanej mogą świadczyć pracę zdalnie w sposób ciągły. Do grupy tej należą:

  • rodzice dziecka niepełnosprawnego lub ze szczególnymi potrzebami
  • rodzice wychowujący dziecko do ukończenia przez nie 8. roku życia
  • pracownica w ciąży
  • pracownik posiadający orzeczenia o niepełnosprawności
  • pracownik sprawujący opiekę nad innym członkiem najbliższej rodziny lub inną osobą pozostającą we wspólnym gospodarstwie domowym, posiadającymi orzeczenie o niepełnosprawności.

Ponadto oferujemy:

  • stabilną pracę w jednostce administracji państwowej, otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • dodatek za wieloletnią pracę w wysokości o 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • trzynaste wynagrodzenie
  • nagrody uznaniowe
  • możliwość rozwoju kompetencji zawodowych (m. in. dofinansowanie do kosztów związanych z nauką języków obcych, bogaty pakiet szkoleń)
  • pakiet socjalny (m. in. dofinansowanie wypoczynku, możliwość korzystania z programu Multisport)
  • możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie

Dodana
Wygasa (dzisiaj)
Powrót do listy ofert