Visa
Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 13.05.2024
Główny specjalista ds. przygotowania i publikacji treści w mediach społecznościowych MF i KAS
Ministerstwo Finansów w Warszawie
Miejsce pracy
-
Warszawa, mazowieckie
Urzędnik
Umowa o pracę
Zakres obowiązków
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
-
praca administracyjno-biurowa
-
obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
-
nietypowe godziny pracy (w tym dyżury) – konieczność śledzenia działań
przedstawicieli MF lub KAS w mediach oraz publikowanie treści na stronach
internetowych również po godzinach pracy oraz w weekendy
-
Opracowuje i publikuje wpisy na profile Ministerstwa Finansów (MF) i Krajowej Administracji Skarbowej (KAS) w celu informowania opinii publicznej o działaniach resortu oraz aktywnościach kierownictwa ministerstwa i budowania wizerunku resortu
-
Planuje kampanie informacyjne i promocyjne w mediach społecznościowych w celu informowania społeczeństwa o projektach realizowanych przez resort
-
Identyfikuje treści z zakresu działań resortu, w porozumieniu z innymi jednostkami MF i KAS, w celu wykorzystania w planowej komunikacji w mediach społecznościowych
-
Zleca przygotowanie plansz grafikom Biura Komunikacji i Promocji (BKP) i innym wykonawcom materiałów graficznych oraz audiowizualnych do zilustrowania wpisów w mediach społecznościowych oraz samodzielnie wykonuje proste prace graficzne
-
Monitoruje i raportuje trendy oraz istotne publikacje w mediach społecznościowych w obszarze związanym z resortem finansów
-
Współpracuje z pracownikami komórek prasowych Izb Administracji Skarbowej (IAS) w celu koordynacji komunikacji na profilach MF i KAS oraz IAS
-
Obsługuje i współprowadzi postępowanie związane z zakupem animacji/spotów do zilustrowania wpisów w mediach społecznościowych
-
Współpracuje z pracownikami innych komórek BKP w realizacji ich zadań, w tym zadań promocyjnych i sprawozdawczych
Wymagania
-
wykształcenie: wyższe
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w opracowywaniu treści do mediów społecznościowych
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym rozumienie i tworzenie tekstów w obszarze właściwości zespołu
-
Znajomość przepisów ustawy o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych
-
Znajomość przepisów ustawy Prawo prasowe
-
Znajomość przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej
-
Znajomość funkcjonowania administracji publicznej
-
Umiejętność argumentowania
-
Umiejętność precyzyjnego formułowania pisemnych i ustnych wypowiedzi
-
Umiejętność analizowania informacji
-
Umiejętność wyciągania wniosków i proponowania rozwiązań
-
Umiejętność współpracy w zespole
-
Niepełnienie służby zawodowej ani niepracowanie w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (D. U. z 2023 r. poz. 342, 497 i 1195), ani niebycie ich współpracownikiem – dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
wykształcenie: wyższe na kierunku filologia lub komunikacja społeczna lub stosunki międzynarodowe lub politologia
-
co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
Oferujemy
-
Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę
-
Elastyczny czas pracy
-
Możliwość świadczenia pracy w modelu hybrydowym (połączenie pracy zdalnej z pracą stacjonarną w budynku Ministerstwa Finansów)
-
Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie (tzw. 13tka), nagrody uznaniowe za wyniki i osiągnięcia, dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia), nagrody jubileuszowe
-
Możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych
-
Możliwość rozwoju poprzez pracę w zespole profesjonalistów i ekspertów
z różnych dziedzin oraz udział w strategicznych projektach -
Możliwość godzenia pracy zawodowej z pracą naukową
-
Kursy, szkolenia, dofinansowanie do wybranych form edukacji własnej
-
Możliwość zakupu: grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie, pakietów opieki medycznej, uprawnień do zniżek PKP
-
Pakiet socjalny: dofinansowanie do sportu i kultury, wypoczynku, karty fitness
-
Przyjazne środowisko pracy: kiosk pracowniczy, pokój dla rodzica z dzieckiem, biblioteka, poczta, bankomat, klimatyzowane pomieszczenia
-
Doskonałą lokalizację urzędu w historycznym budynku w centrum Warszawy – szybki i łatwy dojazd
-
Dostosowanie urzędu do zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, możliwość dopasowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności
Praca alert - powiadomienia
Urzędnik, Warszawa
Podobne oferty pracy
-
Dodana
-
Dodana
Przenieśliśmy Cię na zewnętrzny formularz, z którego korzysta pracodawca do zbierania CV kandydatów.
Oferty pracy, które mogą Cię zainteresować:
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Blizne Łaszczyńskiego
-
Praca Blizne Jasińskiego
-
Praca Lubiczów
-
Praca Opacz-Kolonia
-
Praca Ząbki
-
Praca Mory
-
Praca Raszyn
-
Praca Macierzysz
-
Praca Jaworowa
-
Praca Latchorzew
-
Praca Michałowice-Wieś
-
Praca Babice Nowe
-
Praca Jawczyce
-
Praca Klaudyn
-
Praca Kwirynów
-
Praca Mościska
-
Praca Falenty Nowe
-
Praca Bronisze
-
Praca Reguły
-
Praca Falenty