Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 13.05.2024

Główny specjalista ds. przygotowania i publikacji treści w mediach społecznościowych MF i KAS

Ministerstwo Finansów w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • praca administracyjno-biurowa
  • obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
  • nietypowe godziny pracy (w tym dyżury) – konieczność śledzenia działań
    przedstawicieli MF lub KAS w mediach oraz publikowanie treści na stronach
    internetowych również po godzinach pracy oraz w weekendy
  • Opracowuje i publikuje wpisy na profile Ministerstwa Finansów (MF) i Krajowej Administracji Skarbowej (KAS) w celu informowania opinii publicznej o działaniach resortu oraz aktywnościach kierownictwa ministerstwa i budowania wizerunku resortu
  • Planuje kampanie informacyjne i promocyjne w mediach społecznościowych w celu informowania społeczeństwa o projektach realizowanych przez resort
  • Identyfikuje treści z zakresu działań resortu, w porozumieniu z innymi jednostkami MF i KAS, w celu wykorzystania w planowej komunikacji w mediach społecznościowych
  • Zleca przygotowanie plansz grafikom Biura Komunikacji i Promocji (BKP) i innym wykonawcom materiałów graficznych oraz audiowizualnych do zilustrowania wpisów w mediach społecznościowych oraz samodzielnie wykonuje proste prace graficzne
  • Monitoruje i raportuje trendy oraz istotne publikacje w mediach społecznościowych w obszarze związanym z resortem finansów
  • Współpracuje z pracownikami komórek prasowych Izb Administracji Skarbowej (IAS) w celu koordynacji komunikacji na profilach MF i KAS oraz IAS
  • Obsługuje i współprowadzi postępowanie związane z zakupem animacji/spotów do zilustrowania wpisów w mediach społecznościowych
  • Współpracuje z pracownikami innych komórek BKP w realizacji ich zadań, w tym zadań promocyjnych i sprawozdawczych

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w opracowywaniu treści do mediów społecznościowych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym rozumienie i tworzenie tekstów w obszarze właściwości zespołu
  • Znajomość przepisów ustawy o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych
  • Znajomość przepisów ustawy Prawo prasowe
  • Znajomość przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej
  • Znajomość funkcjonowania administracji publicznej
  • Umiejętność argumentowania
  • Umiejętność precyzyjnego formułowania pisemnych i ustnych wypowiedzi
  • Umiejętność analizowania informacji
  • Umiejętność wyciągania wniosków i proponowania rozwiązań
  • Umiejętność współpracy w zespole
  • Niepełnienie służby zawodowej ani niepracowanie w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (D. U. z 2023 r. poz. 342, 497 i 1195), ani niebycie ich współpracownikiem – dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe na kierunku filologia lub komunikacja społeczna lub stosunki międzynarodowe lub politologia
  • co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę
  • Elastyczny czas pracy
  • Możliwość świadczenia pracy w modelu hybrydowym (połączenie pracy zdalnej z pracą stacjonarną w budynku Ministerstwa Finansów)
  • Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie (tzw. 13tka), nagrody uznaniowe za wyniki i osiągnięcia, dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia), nagrody jubileuszowe
  • Możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych
  • Możliwość rozwoju poprzez pracę w zespole profesjonalistów i ekspertów
    z różnych dziedzin oraz udział w strategicznych projektach
  • Możliwość godzenia pracy zawodowej z pracą naukową
  • Kursy, szkolenia, dofinansowanie do wybranych form edukacji własnej
  • Możliwość zakupu: grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie, pakietów opieki medycznej, uprawnień do zniżek PKP
  • Pakiet socjalny: dofinansowanie do sportu i kultury, wypoczynku, karty fitness
  • Przyjazne środowisko pracy: kiosk pracowniczy, pokój dla rodzica z dzieckiem, biblioteka, poczta, bankomat, klimatyzowane pomieszczenia
  • Doskonałą lokalizację urzędu w historycznym budynku w centrum Warszawy – szybki i łatwy dojazd
  • Dostosowanie urzędu do zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, możliwość dopasowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności
Powrót do listy ofert