Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 13.05.2024

Starszy inspektor ds. płac i ubezpieczeń społecznych

Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

  • Praca administracyjno-biurowa,
  • praca przy monitorze ekranowym, powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
  • praca w wymuszonej pozycji,
  • praca przy oświetleniu mieszanym,
  • Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie Komendy Stołecznej Policji:
  • Nalicza uposażenia policjantów i wynagrodzenia pracowników, pozostałe należności z tytułu odpraw dla zwolnionych ze służby, nagród rocznych i jubileuszowych oraz innych świadczeń, w tym: zasiłków pogrzebowych i na zagospodarowanie, dopłat do wypoczynku, przy wykorzystaniu specjalistycznego programu komputerowego,
  • Sporządza comiesięczne zestawienia list płac policjantów i pracowników oraz cotygodniowe zestawienia z list dodatkowych należności oraz klasyfikuje wydatki budżetowe,
  • Prowadzi karty uposażeń policjantów i wynagrodzeń pracowników,
  • Sporządza informację o dochodach PIT-11, deklaracje roczne PIT-4R, PIT-8AR,
  • Wystawia zaświadczenia dotyczące wysokości uposażeń i wynagrodzeń, ubezpieczenia zdrowotnego,
  • Sporządza zaświadczenia o zatrudnieniu i wynagrodzeniu (RP-7) na podstawie kart wynagrodzeń i uposażeń,
  • Sporządza deklaracje rozliczeniowe i raporty imienne policjantów zwalnianych ze służby nie spełniających warunków do nabycia prawa do emerytury lub renty inwalidzkiej,
  • Sprawdza pod względem formalno-rachunkowym wnioski o przyznanie dopłaty do wypoczynku.

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego co najmniej 1,5 roku w obszarze płac i ubezpieczeń społecznych,
  • Znajomość zagadnień finansowo-płacowych dotyczących ustaw: o Policji, o pracownikach urzędów państwowych, o służbie cywilnej, Kodeksu Pracy, o podatku dochodowym od osób fizycznych, o systemie ubezpieczeń społecznych, o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych oraz odpowiednio aktów wykonawczych,
  • Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office) oraz programu Płatnik-przekaz elektroniczny,
  • Umiejętność: stosowania prawa,
  • Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 roku
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe ekonomiczne
  • doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych,

Oferujemy

  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Dobra lokalizacja
  • Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie (tzw. 13tka), nagrody uznaniowe za wyniki i osiągnięcia, dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia), nagrody jubileuszowe,
  • Stojaki na rowery na terenie urzędu,
  • Stołówka pracownicza,
  • Możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie,
  • Finansowanie działalności kulturalno-oświatowej w postaci biletów na imprezy artystyczne, kulturalne i oświatowe,
  • Możliwość przystąpienia do PPK.
Powrót do listy ofert