Visa
Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 11.05.2024
Sekretarz ds. sekretarz kierownika jednostki
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Szczecinie
Miejsce pracy
-
Szczecin, zachodniopomorskie
Urzędnik
Umowa o pracę
Zakres obowiązków
-
praca od poniedziałku do piątku w godzinach 07:15 -15:15,
-
praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
-
obsługa urządzeń biurowych: komputer, drukarka, skaner,
-
udział w szkoleniach,
-
wyjazdy służbowe,
-
bariery architektoniczne - biuro na I piętrze, brak windy i podjazdów.
-
prowadzenie kancelarii Powiatowego Lekarza Weterynarii i Urzędu zgodnie z Instrukcja Kancelaryjną
-
obsługa poczty elektronicznej, ePUAP, EZD
-
przyjmowanie rozmów telefonicznych i dysponowanie nimi do poszczególnych pracowników
-
organizowanie szkoleń, narad, posiedzeń z udziałem Powiatowego Lekarza Weterynarii
-
prowadzenie rejestru pieczęci zakładu oraz utrzymywanie ich pod osobistym nadzorem
-
prowadzenie rejestru skarg i wniosków
-
przygotowanie korespondencji wychodzącej i wysyłka
-
pilnowanie terminowości w załatwianiu spraw Powiatowego Lekarza Weterynarii
-
nadzór nad przygotowywaniem dokumentów do archiwizacji
-
rozliczanie oraz prowadzenie ewidencji kart drogowych samochodowych służbowych
-
wypisywanie oraz prowadzenie rejestru delegacji służbowych
-
prowadzenie rejestru mandatów karnych oraz wprowadzanie ich do systemu
-
zapisywanie pracowników na szkolenia oraz prowadzenie dokumentacji szkoleniowej
-
prowadzenie rejestru i obsługa praktykantów i stażystów
Wymagania
-
wykształcenie: średnie lub wyższe ekonomiczne,administracyjne lub pokrewne
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
-
znajomość obsługi komputera w stanowisku MS Office
-
umiejętność planowania i organizowania pracy
-
umiejętność współpracy
-
rzetelność i terminowość
-
W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
-
doświadczenia zawodowego
-
doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z prowadzeniem sekretariatu
-
prawo jazdy kat. B
-
umiejętność pracy w zespole,umiejętność organizacji pracy i podejmowania decyzji
-
komunikatywność, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista
Oferujemy
-
Miejsce parkingowe na terenie urzędu
-
Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
-
Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Praca alert - powiadomienia
Urzędnik, Szczecin