Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 11.05.2024

Sekretarz ds. sekretarz kierownika jednostki

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Szczecinie
  • Szczecin, zachodniopomorskie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

  • praca od poniedziałku do piątku w godzinach 07:15 -15:15,
  • praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
  • obsługa urządzeń biurowych: komputer, drukarka, skaner,
  • udział w szkoleniach,
  • wyjazdy służbowe,
  • bariery architektoniczne - biuro na I piętrze, brak windy i podjazdów.
  • prowadzenie kancelarii Powiatowego Lekarza Weterynarii i Urzędu zgodnie z Instrukcja Kancelaryjną
  • obsługa poczty elektronicznej, ePUAP, EZD
  • przyjmowanie rozmów telefonicznych i dysponowanie nimi do poszczególnych pracowników
  • organizowanie szkoleń, narad, posiedzeń z udziałem Powiatowego Lekarza Weterynarii
  • prowadzenie rejestru pieczęci zakładu oraz utrzymywanie ich pod osobistym nadzorem
  • prowadzenie rejestru skarg i wniosków
  • przygotowanie korespondencji wychodzącej i wysyłka
  • pilnowanie terminowości w załatwianiu spraw Powiatowego Lekarza Weterynarii
  • nadzór nad przygotowywaniem dokumentów do archiwizacji
  • rozliczanie oraz prowadzenie ewidencji kart drogowych samochodowych służbowych
  • wypisywanie oraz prowadzenie rejestru delegacji służbowych
  • prowadzenie rejestru mandatów karnych oraz wprowadzanie ich do systemu
  • zapisywanie pracowników na szkolenia oraz prowadzenie dokumentacji szkoleniowej
  • prowadzenie rejestru i obsługa praktykantów i stażystów

Wymagania

  • wykształcenie: średnie lub wyższe ekonomiczne,administracyjne lub pokrewne
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
  • znajomość obsługi komputera w stanowisku MS Office
  • umiejętność planowania i organizowania pracy
  • umiejętność współpracy
  • rzetelność i terminowość
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • doświadczenia zawodowego
  • doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z prowadzeniem sekretariatu
  • prawo jazdy kat. B
  • umiejętność pracy w zespole,umiejętność organizacji pracy i podejmowania decyzji
  • komunikatywność, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista

Oferujemy

  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Powrót do listy ofert