Kierownik Administracji
Klient UBP Consulting
-
Myślenice, małopolskie pow. myślenicki
Pracownik biurowy
Umowa o pracę
W związku z potrzebą stworzenia pionu administracji, dla firmy motoryzacyjnej w Myślenicach poszukujemy Kierownika/Kierowniczki ds. Administracji
Do głównych obowiązków na tym stanowisku należeć będą:
1. Zakupy materiałów eksploatacyjnych/biurowych, zakup energii
2. Podpisywanie umów z kontrahentami, zbieranie ofert zakupowych.
3. Koordynacja spraw księgowych spółki
4. Koordynacja spraw kadrowych spółki
5. Kooperacji z menedżerami najważniejszych działów w firmie.
6. Raportowanie do Prezesa Firmy.
7. Nadzór nad budynkami – organizowanie przeglądów budynków, napraw.
8. Nadzór nad wszelkimi urządzeniami (np. piece grzewcze, klimatyzacje itd.)
9. Gromadzenie i wydawanie narzędzi pracy nowym pracownikom – zgodnie z ustaleniami.
10. Zarządzanie administracją firmy, zarządzanie procesami i dbałość o jakość dokumentacji i szybkość jej obiegu.
11. Poszukiwanie gruntów i nieruchomości pod docelowe kolejne inwestycje.
Wymaganie stanowiskowe:
1. Doświadczenie zawodowe: Co najmniej 2 lata doświadczenie na stanowisku kierowniczym, w firmie o ponad 100-osobowej liczebności.
2. Obsługa MS Office, programy do zarządzania dokumentacją.
3. Komunikacja: Doskonałe umiejętności komunikacyjne,
4. Zarządzanie czasem: Umiejętność skutecznego zarządzania czasem i priorytetami jest kluczowa
5. Zdolność do szybkiego identyfikowania i rozwiązywania problemów,
6. Znajomość podstawowych przepisów prawnych dotyczących pracy biurowej, takich jak przepisy dotyczące ochrony danych osobowych, prawa pracy, BHP… itp.
7. Organizacja pracy: Doskonałe planowanie i operatywność.
8. Otwartość w razie potrzeby do delegacji do aktualnych i przyszłych oddziałów, punktów dealerskich firmy np. Np. Warszawa.
Firma oferuje:
1. Elastyczne warunki zatrudnienia – umowa o pracę lub B2B
2. Wynagrodzenie – zależne od Twojego doświadczenia o kompetencji
3. Praca w Myślenicach
4. Brak rutyny w pracy – dużo ciekawych i różnorodnych zadań
5. Benefity Pozapłacowe
6. Interesująca ścieżka kariery w branży motoryzacyjnej
Do głównych obowiązków na tym stanowisku należeć będą:
1. Zakupy materiałów eksploatacyjnych/biurowych, zakup energii
2. Podpisywanie umów z kontrahentami, zbieranie ofert zakupowych.
3. Koordynacja spraw księgowych spółki
4. Koordynacja spraw kadrowych spółki
5. Kooperacji z menedżerami najważniejszych działów w firmie.
6. Raportowanie do Prezesa Firmy.
7. Nadzór nad budynkami – organizowanie przeglądów budynków, napraw.
8. Nadzór nad wszelkimi urządzeniami (np. piece grzewcze, klimatyzacje itd.)
9. Gromadzenie i wydawanie narzędzi pracy nowym pracownikom – zgodnie z ustaleniami.
10. Zarządzanie administracją firmy, zarządzanie procesami i dbałość o jakość dokumentacji i szybkość jej obiegu.
11. Poszukiwanie gruntów i nieruchomości pod docelowe kolejne inwestycje.
Wymaganie stanowiskowe:
1. Doświadczenie zawodowe: Co najmniej 2 lata doświadczenie na stanowisku kierowniczym, w firmie o ponad 100-osobowej liczebności.
2. Obsługa MS Office, programy do zarządzania dokumentacją.
3. Komunikacja: Doskonałe umiejętności komunikacyjne,
4. Zarządzanie czasem: Umiejętność skutecznego zarządzania czasem i priorytetami jest kluczowa
5. Zdolność do szybkiego identyfikowania i rozwiązywania problemów,
6. Znajomość podstawowych przepisów prawnych dotyczących pracy biurowej, takich jak przepisy dotyczące ochrony danych osobowych, prawa pracy, BHP… itp.
7. Organizacja pracy: Doskonałe planowanie i operatywność.
8. Otwartość w razie potrzeby do delegacji do aktualnych i przyszłych oddziałów, punktów dealerskich firmy np. Np. Warszawa.
Firma oferuje:
1. Elastyczne warunki zatrudnienia – umowa o pracę lub B2B
2. Wynagrodzenie – zależne od Twojego doświadczenia o kompetencji
3. Praca w Myślenicach
4. Brak rutyny w pracy – dużo ciekawych i różnorodnych zadań
5. Benefity Pozapłacowe
6. Interesująca ścieżka kariery w branży motoryzacyjnej
Dodana
Wygasa
(za 2 dni temu)
Praca alert - powiadomienia
Pracownik biurowy, Myślenice
Podobne oferty pracy
Podobne oferty pracy
-
Specjalista ds. sprzedaży marketingu i administracji (inwestycje deweloperskie)
SalesHR- 7 000-9 000 zł / mies.
- Kraków
- umowa o pracę
PolecanaDodana -
-
Pracownik biurowy
Akpo Konstrukcje Aluminiowe- Raciechowice
- umowa o pracę
Aplikuj szybkoPopularnaDodana
Przenieśliśmy Cię na zewnętrzny formularz, z którego korzysta pracodawca do zbierania CV kandydatów.
Oferty pracy, które mogą Cię zainteresować:
-
Asystent Projektanta Konstrukcji Budowlanych
SMART-HR- Oświęcim
- umowa o pracę
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
Dodana -
Specjalista ds. sprzedaży marketingu i administracji (inwestycje deweloperskie)
SalesHR- 7 000-9 000 zł / mies.
- Kraków
- umowa o pracę
PolecanaDodana -
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Bysina
-
Praca Osieczany
-
Praca Jawornik
-
Praca Stróża
-
Praca Krzyszkowice
-
Praca Trzemeśnia
-
Praca Poręba
-
Praca Jasienica
-
Praca Rudnik
-
Praca Droginia
-
Praca Głogoczów
-
Praca Siepraw
-
Praca Trzebunia
-
Praca Pcim
-
Praca Sułkowice
-
Praca Krzywaczka
-
Praca Czechówka
-
Praca Krzczonów
-
Praca Świątniki Górne
-
Praca Biertowice