Starszy referent w Wydziale Prewencji

Komenda Powiatowa Policji w Zgorzelcu
  • Zgorzelec, dolnośląskie pow. zgorzelecki

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

- praca administracyjno-biurowa;

- praca wymaga szczególnej koncentracji;

- praca wymagająca sprawnego narządu mowy, słuchu i sprawności obu rąk;

- praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami budynku ( brak windy i podjazdów );

- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, przy sztucznym i naturalnym oświetleniu.

  • Prowadzi Elektroniczny Dziennik Korespondencyjny Wydziału Prewencji.
  • Przekazuje za pokwitowaniem poszczególnym funkcjonariuszom i pracownikom Wydziału Prewencji zadekretowane materiały spraw do prowadzenia.
  • Prowadzi ewidencję urlopów i zwolnień lekarskich funkcjonariuszy i pracowników cywilnych Wydziału Prewencji.
  • Wysyła uprzednio przygotowaną przez osoby zainteresowane korespondencję specjalną i zwykłą oraz sporządza wykaz doręczeń przesyłek miejscowych do sądu i prokuratury, a także wykazy przesyłek do instytucji zewnętrznych.
  • Wykonuje czynności związane z archiwizacją dokumentów w zakresie prowadzenia ewidencji i rejestrów, opisywanie teczek akt ostatecznie załatwionych, innych przeznaczonych do złożenia w archiwum, przyjmuje, gromadzi i przekazuje do archiwum głównego zgodnie z procedurami. Przygotowuje protokoły dokumentacji przeznaczonej do brakowania.

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
  • Biegła znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych.
  • Znajomość Rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej; jednolitych rzeczowych wykazów akt; znajomość ustawy o Policji.
  • Rzetelność, terminowość.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • doświadczenia zawodowego w administracji
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne.

Oferujemy

  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dodana
Wygasa (dzisiaj)
Powrót do listy ofert