Visa
Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 20.05.2024
Starszy specjalista ds. komunikacji
Główny Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Warszawie
Miejsce pracy
-
Warszawa, mazowieckie
Urzędnik
Umowa o pracę
Zakres obowiązków
-
Praca w biurze w siedzibie GIJHARS.
-
Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. dziennie.
-
Warunki pracy: praca biurowa.
-
Praca w budynku częściowo dostosowanym do potrzeb osób z niepełnosprawnościami (odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych, drzwi zaopatrzone w samozamykacze, w budynku jest winda i podjazd, winda niedostosowana dla osób niewidomych, na 10 piętrze jest toaleta dla osób poruszających się na wózkach). Praca na 10 piętrze.
-
Narzędzia pracy: komputer, sprzęt biurowy.
-
Stały duży dopływ informacji i gotowość do odpowiedzi.
-
Stres związany z obsługą klienta.
-
Reprezentacja urzędu.
-
Wyjazdy służbowe.
-
Współtworzy stronę www GIJHARS oraz BIP (aktualizacja treści, dbałość o funkcjonalność, strukturę i wygląd szaty graficznej).
-
Obsługuje i współtworzy media społecznościowe GIJHARS (Facebook, X, LinkedIn, Instagram), w tym przygotowuje cykliczne raporty z działalności i efektywności social mediów.
-
Uczestniczy w przygotowywaniu założeń i wdrażaniu działań edukacyjno-promocyjnych z obszaru działalności IJHARS.
-
Współuczestniczy w przygotowywaniu biuletynu informacyjnego IJHARS oraz pozostałej działalności wydawniczej IJHARS (sprawozdania, ulotki informacyjne, informatory itp.).
-
Współorganizuje spotkania prasowe, wydarzenia okolicznościowe i inne spotkania z udziałem Kierownictwa GIJHARS.
-
Nawiązuje i podtrzymuje kontakty z dziennikarzami, partnerami społecznymi, organizacjami pozarządowymi oraz współpracuje ze służbami prasowymi ministerstw, urzędów centralnych i samorządowych w celu wymiany informacji.
-
Monitoruje media (przeglądy prasy), przygotowuje analizy i raporty prasowe oraz redaguje informacje prasowe i przygotowuje prezentacje multimedialne na temat działalności IJHARS w oparciu o materiały uzyskane z komórek merytorycznych.
-
Realizuje działania informacyjne z zakresu komunikacji wewnętrznej.
Wymagania
-
wykształcenie: wyższe
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze komunikacji, kontaktów z mediami, PR lub w dziennikarstwie.
-
Umiejętność obsługi programu Canva.
-
Znajomość w stopniu zaawansowanym funkcji FB.
-
Doświadczenie w pracy z Google Ads i Google Analytics.
-
Umiejętność tworzenia treści do social mediów.
-
Umiejętność redagowania i korekty tekstów.
-
Umiejętność przygotowywania prezentacji multimedialnych.
-
Umiejętność organizowania kampanii informacyjno-promocyjnych.
-
Umiejętność organizowania spotkań i eventów.
-
Znajomość prawa prasowego oraz przepisów dotyczących dostępu do informacji publicznej.
-
Umiejętność pracy w zespole.
-
Umiejętność pracy pod presją czasu.
-
Umiejętność obsługi pakietu Office.
-
Umiejętność analitycznego myślenia.
-
Komunikatywność.
-
Kreatywność.
-
W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
wykształcenie: wyższe profilowe lub studia podyplomowe z zakresu dziennikarstwa, filologii polskiej, komunikacji społecznej, public relations, marketingu, grafiki komputerowej (pokrewne)
-
doświadczenia zawodowego w administracji publicznej.
-
Wiedza z obszaru rynku rolno-spożywczego.
-
Praktyczna umiejętność przygotowywania materiałów dźwiękowych, montażu i edycji filmów, robienia zdjęć telefonem i/lub profesjonalnym aparatem fotograficznym oraz ich obróbka w dostępnych programach do edycji zdjęć.
-
Wiedza z zakresu składu i łamania tekstów (desktop publishing / custom publishing).
-
Umiejętność obsługi programu graficznego Corel lub innego programu graficznego,
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie B1.
Oferujemy
-
Ruchomy czas pracy
-
Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
-
Wynagrodzenie zasadnicze oraz dodatek za udokumentowany staż pracy powyżej 5 lat (od 5 do 20% wynagrodzenia),
-
Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”),
-
Możliwość rozwoju: udziału w szkoleniach, projektach, dofinansowania studiów podyplomowych, bezpłatnego udziału w zajęciach języka angielskiego w godzinach pracy,
-
Pakiet socjalny (dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskooprocentowane pożyczki mieszkaniowe, wsparcie socjalne),
-
Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego dla pracownika i członków rodziny oraz ubezpieczenia grupowego, a także pakietu sportowego,
-
Nowoczesne narzędzia pracy, dobrze wyposażone stanowiska pracy,
-
Praca w systemie ISO, który reguluje procesy i usprawnia działanie.
Praca alert - powiadomienia
Urzędnik, Warszawa
Podobne oferty pracy
Podobne oferty pracy
Przenieśliśmy Cię na zewnętrzny formularz, z którego korzysta pracodawca do zbierania CV kandydatów.
Oferty pracy, które mogą Cię zainteresować:
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Blizne Łaszczyńskiego
-
Praca Blizne Jasińskiego
-
Praca Lubiczów
-
Praca Opacz-Kolonia
-
Praca Ząbki
-
Praca Mory
-
Praca Raszyn
-
Praca Macierzysz
-
Praca Jaworowa
-
Praca Latchorzew
-
Praca Michałowice-Wieś
-
Praca Babice Nowe
-
Praca Jawczyce
-
Praca Klaudyn
-
Praca Kwirynów
-
Praca Mościska
-
Praca Falenty Nowe
-
Praca Bronisze
-
Praca Reguły
-
Praca Falenty