Referent prawny ds. administracyjnych

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Będzinie
  • Będzin, śląskie pow. będziński

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

praca admnistracyjno-biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godz. dziennie, obsługa klienta, , brak windy, obiekt niedostosowany dla osób z niepełnosprawnościami, praca na II pietrze,

  • prowadzenie dokumentacji obsługi prawnej w zakresie powierzonych spraw;
  • współpraca z pracownikami PINB przy opracowywaniu i opiniowanie w zakresie zgodności z obowiązującymi przepisami wydawanych aktów pranych
  • Odpowiedzialność za prawidłowe i terminowe wykonywanie obowiązków służbowych.
  • opiniowanie w zakresie zgodności z obowiązującymi przepisami dokumentów wewnętrznych PINB: regulaminów i instrukcji;
  • wydawanie opinii prawnych na wniosek Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego i podległych mu pracowników w zakresie konsultacji w wydawanych aktach prawnych
  • działalność inspekcyjno-kontrolna

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe prawnicze
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego w prowadzeniu postępowań administracyjnych
  • dyspozycyjność.
  • umiejętność obsługi komputera;
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; nieposzlakowana opinia;
  • znajomość i umiejętność interpretacji przepisów prawnych, w szczególności: - ustawy o Kodeksu postępowania administracyjnego i prawa budowlanego
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • doświadczenia zawodowego

Oferujemy

  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dodana
Wygasa (za 6 dni temu)
Powrót do listy ofert