Specjalista ds. planowania i analiz ekonomicznych

Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie
  • Lublin, lubelskie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

• praca biurowa,

• narzędzia i materiały pracy – komputer i inne urządzenia biurowe,

• praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,

• możliwość poruszania się po budynku: brak windy, toalety nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych, brak oznaczeń dla osób niewidomych, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym i głuchoniemym,

• praca na drugim piętrze.

  • dekretuje i księguje dokumenty księgowe,
  • prowadzi bazę danych w zakresie planu oraz realizacji wydatków przez jednostki organizacyjne PSP na podstawie informacji przekazanych przez komendy powiatowe i miejskie,
  • uczestniczy w procesie tworzenia planu finansowego jednostek organizacyjnych PSP na kolejny rok budżetowy poprzez sporządzanie kalkulacji,
  • uczestniczy w procesie uruchamiania rezerw celowych oraz wnioskuje o stosowne korekty w planie finansowym komend powiatowych i miejskich,
  • przygotowuje, opracowuje dokumenty, analizy i informacje na potrzeby audytu wewnętrznego, kierownictwa Komendy Wojewódzkiej PSP oraz Komendy Głównej PSP, komisji sejmowej i senackiej, Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji, Najwyższej Izby Kontroli, Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w zakresie realizacji zadań w ramach budżetu państwa,
  • weryfikuje wnioski, umowy, przygotowuje aneksy do umów oraz weryfikuje rozliczenie dotacji otrzymanych przez jednostki organizacyjne straży pożarnej,
  • przygotowuje odpowiedzi na pisma, interpelacje poselskie, zapytania z zakresu merytorycznego,
  • planuje i rozlicza wydatki pozabudżetowe,
  • wystawia noty księgowe, dokonuje weryfikacji sald,
  • sporządza przelewy bankowe oraz zlecenia płatności,
  • dokonuje kontroli dokumentów pod względem formalnym,
  • archiwizuje dokumenty, kompletuje i przekazuje dokumenty do archwium.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
  • Znajomość przepisów w zakresie ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o rachunkowości
  • Znajomość archiwizowania dokumentów
  • Umiejętność redagowania pism urzędowych
  • Obsługa pakietu Microsoft Office
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub wyższe i studia podyplomowe z zakresu rachunkowości
  • doświadczenia zawodowego

Oferujemy

  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dodana
Wygasa (dzisiaj)
Powrót do listy ofert