Poszukiwany Specjalista ds. social mediów
Aneta Kwiatkowska
Miejsce pracy
-
Hajnówka, podlaskie pow. hajnowski
Specjalista ds. marketingu
Umowa o pracę
Poszukujemy Specjalistki lub Specjalisty do social mediów - administrowanie naszymi kontami w mediach społecznościowych i automatyzacja działań marketingowych.
Będziesz odpowiedzialna lub odpowiedzialny za tworzenie oryginalnych treści tekstowych i video, zarządzanie postami i odpowiadanie obserwującym/potencjalnym Klientom. Będziesz zarządzała lub zarządzał wizerunkiem naszej firmy w spójny sposób, aby osiągnąć cele marketingowe i sprzedażowe.
Poszukujemy osoby która chciałaby dołączyć do zespołu tworzącego start up i wejść do organizacji na początkowym etapie jego rozwoju. Działamy w branży fintech, security dostarczając usługi dla firm i osób fizycznych. Pierwsze publiczne ogólnodostępne testy usługi rozpoczynamy w tym roku.
Jako Specjalistka lub Specjalista ds. social mediów oczekujemy, że będziesz na bieżąco z najnowszymi technologiami cyfrowymi i trendami w sm. Powinnaś/powinieneś mieć wysokie umiejętności komunikacyjne i umieć w sposób kreatywny przenieść nasze cele, nasz przekaz oraz nasze poglądu do Internetu.
Musisz być w stanie obsługiwać naszą obecność w mediach społecznościowych, zapewniając wysoki poziom ruchu internetowego i zaangażowania klientów.
Obowiązki
Przeprowadzanie badań na temat aktualnych trendów i preferencji odbiorców;
Projektowanie i wdrażanie strategii mediów społecznościowych w celu dostosowania do celów biznesowych;
Wyznaczanie konkretnych celów i raportowanie ROI;
Generowanie, edytowanie, publikowanie i udostępnianie ciekawych treści (np. oryginalnego tekstu, zdjęć, filmów i wiadomości);
Monitorowanie wskaźników SEO i ruchu internetowego;
Współpraca z innymi Zespołami, takimi jak dział sprzedaży i obsługi klienta w celu zapewnienia spójności marki;
Współpraca ze Specjalistami zewnętrznymi – graficy, webmasterzy;
Komunikacja z obserwującymi/potencjalnym Klientem - terminowe odpowiadanie na zapytania i monitorowanie opinii Klientów;
Nadzór nad wyglądem kont w mediach społecznościowych (np. okładka osi czasu na Facebooku, zdjęcia profilowe i układ bloga);
Sugerowanie i wdrażanie nowych funkcji w celu rozwijania świadomości marki, takich jak promocje, konkursy akcje społeczne;
Bycie na bieżąco z aktualnymi technologiami i trendami w mediach społecznościowych, narzędziach projektowych i aplikacjach.
Wymagania i umiejętności
Dobrze gdybyś miała/miał następujące umiejętności;
Udokumentowane doświadczenie zawodowe na stanowisku specjalisty ds. social mediów;
Doświadczenie w zarządzaniu treścią;
Doskonałe lub bardzo dobre umiejętności copywriterskie;
Umiejętność dostarczania kreatywnych treści (tekst, obraz i video);
Solidna znajomość SEO, badania słów kluczowych i Google Analytics;
Znajomość oprogramowania automatyzującego marketing np. GetResponse;
Znajomość internetowych kanałów marketingowych;
Doskonałe umiejętności komunikacyjne;
Umiejętności analityczne;
Dyplom licencjata w dziedzinie marketingu lub innej odpowiedniej dziedzinie lub udokumentowane doświadczenie wraz z protfolio projektów;
Co proponujemy?
Udział projekcie start up;
Premie za osiągniecie celów;
Adekwatne do doświadczenia wynagrodzenie;
Formę współpracy B2B
Pracę zdalną
Jesteśmy grupą osób, które lubią rozmawiać i wspólnie tworzą środowisko w którym pracują. Cenimy komfort współpracy, uśmiech, wsparcie, zrozumienie, satysfakcję
Poznajmy się wzajemnie przez pierwsze 3-6 miesięcy a potem wspólnie podejmiemy decyzję co dalej
Będziesz odpowiedzialna lub odpowiedzialny za tworzenie oryginalnych treści tekstowych i video, zarządzanie postami i odpowiadanie obserwującym/potencjalnym Klientom. Będziesz zarządzała lub zarządzał wizerunkiem naszej firmy w spójny sposób, aby osiągnąć cele marketingowe i sprzedażowe.
Poszukujemy osoby która chciałaby dołączyć do zespołu tworzącego start up i wejść do organizacji na początkowym etapie jego rozwoju. Działamy w branży fintech, security dostarczając usługi dla firm i osób fizycznych. Pierwsze publiczne ogólnodostępne testy usługi rozpoczynamy w tym roku.
Jako Specjalistka lub Specjalista ds. social mediów oczekujemy, że będziesz na bieżąco z najnowszymi technologiami cyfrowymi i trendami w sm. Powinnaś/powinieneś mieć wysokie umiejętności komunikacyjne i umieć w sposób kreatywny przenieść nasze cele, nasz przekaz oraz nasze poglądu do Internetu.
Musisz być w stanie obsługiwać naszą obecność w mediach społecznościowych, zapewniając wysoki poziom ruchu internetowego i zaangażowania klientów.
Obowiązki
Przeprowadzanie badań na temat aktualnych trendów i preferencji odbiorców;
Projektowanie i wdrażanie strategii mediów społecznościowych w celu dostosowania do celów biznesowych;
Wyznaczanie konkretnych celów i raportowanie ROI;
Generowanie, edytowanie, publikowanie i udostępnianie ciekawych treści (np. oryginalnego tekstu, zdjęć, filmów i wiadomości);
Monitorowanie wskaźników SEO i ruchu internetowego;
Współpraca z innymi Zespołami, takimi jak dział sprzedaży i obsługi klienta w celu zapewnienia spójności marki;
Współpraca ze Specjalistami zewnętrznymi – graficy, webmasterzy;
Komunikacja z obserwującymi/potencjalnym Klientem - terminowe odpowiadanie na zapytania i monitorowanie opinii Klientów;
Nadzór nad wyglądem kont w mediach społecznościowych (np. okładka osi czasu na Facebooku, zdjęcia profilowe i układ bloga);
Sugerowanie i wdrażanie nowych funkcji w celu rozwijania świadomości marki, takich jak promocje, konkursy akcje społeczne;
Bycie na bieżąco z aktualnymi technologiami i trendami w mediach społecznościowych, narzędziach projektowych i aplikacjach.
Wymagania i umiejętności
Dobrze gdybyś miała/miał następujące umiejętności;
Udokumentowane doświadczenie zawodowe na stanowisku specjalisty ds. social mediów;
Doświadczenie w zarządzaniu treścią;
Doskonałe lub bardzo dobre umiejętności copywriterskie;
Umiejętność dostarczania kreatywnych treści (tekst, obraz i video);
Solidna znajomość SEO, badania słów kluczowych i Google Analytics;
Znajomość oprogramowania automatyzującego marketing np. GetResponse;
Znajomość internetowych kanałów marketingowych;
Doskonałe umiejętności komunikacyjne;
Umiejętności analityczne;
Dyplom licencjata w dziedzinie marketingu lub innej odpowiedniej dziedzinie lub udokumentowane doświadczenie wraz z protfolio projektów;
Co proponujemy?
Udział projekcie start up;
Premie za osiągniecie celów;
Adekwatne do doświadczenia wynagrodzenie;
Formę współpracy B2B
Pracę zdalną
Jesteśmy grupą osób, które lubią rozmawiać i wspólnie tworzą środowisko w którym pracują. Cenimy komfort współpracy, uśmiech, wsparcie, zrozumienie, satysfakcję
Poznajmy się wzajemnie przez pierwsze 3-6 miesięcy a potem wspólnie podejmiemy decyzję co dalej
Dodana
Wygasa
(za 2 dni temu)
Praca alert - powiadomienia
Specjalista ds. marketingu, Hajnówka
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Postołowo
-
Praca Teremiski
-
Praca Narewka
-
Praca Lewkowo Stare
-
Praca Narew
-
Praca Białowieża
-
Praca Parcewo
-
Praca Siemianówka
-
Praca Kleszczele
-
Praca Bielsk Podlaski
-
Praca Ploski
-
Praca Czeremcha
-
Praca Michałowo
-
Praca Zabłudów-Kolonia
-
Praca Zabłudów
-
Praca Skrzypki Duże
-
Praca Sierakowizna
-
Praca Gródek
-
Praca Wyszki
-
Praca Juchnowiec Dolny