Poszukiwany Specjalista ds. social mediów

Aneta Kwiatkowska
  • Hajnówka, podlaskie pow. hajnowski

Specjalista ds. marketingu

Umowa o pracę

Poszukujemy Specjalistki lub Specjalisty do social mediów - administrowanie naszymi kontami w mediach społecznościowych i automatyzacja działań marketingowych.

Będziesz odpowiedzialna lub odpowiedzialny za tworzenie oryginalnych treści tekstowych i video, zarządzanie postami i odpowiadanie obserwującym/potencjalnym Klientom. Będziesz zarządzała lub zarządzał wizerunkiem naszej firmy w spójny sposób, aby osiągnąć cele marketingowe i sprzedażowe.

Poszukujemy osoby która chciałaby dołączyć do zespołu tworzącego start up i wejść do organizacji na początkowym etapie jego rozwoju. Działamy w branży fintech, security dostarczając usługi dla firm i osób fizycznych. Pierwsze publiczne ogólnodostępne testy usługi rozpoczynamy w tym roku.

Jako Specjalistka lub Specjalista ds. social mediów oczekujemy, że będziesz na bieżąco z najnowszymi technologiami cyfrowymi i trendami w sm. Powinnaś/powinieneś mieć wysokie umiejętności komunikacyjne i umieć w sposób kreatywny przenieść nasze cele, nasz przekaz oraz nasze poglądu do Internetu.

Musisz być w stanie obsługiwać naszą obecność w mediach społecznościowych, zapewniając wysoki poziom ruchu internetowego i zaangażowania klientów.

Obowiązki

Przeprowadzanie badań na temat aktualnych trendów i preferencji odbiorców;

Projektowanie i wdrażanie strategii mediów społecznościowych w celu dostosowania do celów biznesowych;

Wyznaczanie konkretnych celów i raportowanie ROI;

Generowanie, edytowanie, publikowanie i udostępnianie ciekawych treści (np. oryginalnego tekstu, zdjęć, filmów i wiadomości);

Monitorowanie wskaźników SEO i ruchu internetowego;

Współpraca z innymi Zespołami, takimi jak dział sprzedaży i obsługi klienta w celu zapewnienia spójności marki;

Współpraca ze Specjalistami zewnętrznymi – graficy, webmasterzy;

Komunikacja z obserwującymi/potencjalnym Klientem - terminowe odpowiadanie na zapytania i monitorowanie opinii Klientów;

Nadzór nad wyglądem kont w mediach społecznościowych (np. okładka osi czasu na Facebooku, zdjęcia profilowe i układ bloga);

Sugerowanie i wdrażanie nowych funkcji w celu rozwijania świadomości marki, takich jak promocje, konkursy akcje społeczne;

Bycie na bieżąco z aktualnymi technologiami i trendami w mediach społecznościowych, narzędziach projektowych i aplikacjach.

Wymagania i umiejętności

Dobrze gdybyś miała/miał następujące umiejętności;

Udokumentowane doświadczenie zawodowe na stanowisku specjalisty ds. social mediów;

Doświadczenie w zarządzaniu treścią;

Doskonałe lub bardzo dobre umiejętności copywriterskie;

Umiejętność dostarczania kreatywnych treści (tekst, obraz i video);

Solidna znajomość SEO, badania słów kluczowych i Google Analytics;

Znajomość oprogramowania automatyzującego marketing np. GetResponse;

Znajomość internetowych kanałów marketingowych;

Doskonałe umiejętności komunikacyjne;

Umiejętności analityczne;

Dyplom licencjata w dziedzinie marketingu lub innej odpowiedniej dziedzinie lub udokumentowane doświadczenie wraz z protfolio projektów;

Co proponujemy?

Udział projekcie start up;

Premie za osiągniecie celów;

Adekwatne do doświadczenia wynagrodzenie;

Formę współpracy B2B

Pracę zdalną



Jesteśmy grupą osób, które lubią rozmawiać i wspólnie tworzą środowisko w którym pracują. Cenimy komfort współpracy, uśmiech, wsparcie, zrozumienie, satysfakcję

Poznajmy się wzajemnie przez pierwsze 3-6 miesięcy a potem wspólnie podejmiemy decyzję co dalej
Dodana
Wygasa (za 2 dni temu)
Powrót do listy ofert