Pracownik działu obsługi klienta

Edu-Ksiązka SP ZOO
  • Lublin, lubelskie

Inny

Umowa o pracę

Pracownik działu obsługi klienta

Dołącz do zespołu obsługującego klientów księgarni internetowej. Jeżeli jesteś pełny energii, werwy oraz siły do działania poszukujemy właśnie Ciebie!

Miejsce pracy: Lublin

Obowiązki, które będą do Ciebie należeć:

-Obsługa klientów drogą telefoniczną i mailową.

-Udzielanie wsparcia i rozwiązywanie problemów klienta.

-Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia kompleksowej opieki klienta.

Nasze wymagania:

-Znajomość obsługi komputera.

-Umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.

-Otwartość na kontakt z klientem i umiejętność radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych.

Co możemy zaoferować?

-Niezapomniane przygody w świecie klientów, którzy potrzebują kogoś kto rozwiąże ich problem.

-Przyjazną atmosferę, w której liczy się współpraca zawodowa.

-Zniżki na książki i podręczniki.

-Benefity – karta sportowa oraz prywatna opieka medyczna.

Jak aplikować?

Prześlij swoje CV oraz kilka słów o tym, dlaczego Ty powinieneś dołączyć do naszego zespołu obsługi klienta.

@
Dodana
Wygasa (za 5 dni temu)
Powrót do listy ofert