Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 15.05.2024

Referent ds. egzekucji administracyjnej

Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
  • Nowy Tomyśl, wielkopolskie pow. nowotomyski

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

1. Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • praca administracyjno-biurowa wykonywana w siedzibie urzędu oraz praca w terenie,
  • praca wykonywana przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
  • użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, skaner, telefon),
  • oświetlenie pomieszczenia pracy światłem naturalnym i sztucznym,
  • praca siedząca, jednozmianowa w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • praca w porze dziennej,
  • wyposażenie stanowiska pracy zgodne z zaleceniami ergonomii, oświetlenie pomieszczenia pracy zgodne z wymogami,
  • zagrożenie korupcją

2. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • budynek wielokondygnacyjny (dwupiętrowy),
  • wejście do obiektu z poziomu gruntu,
  • brak windy,
  • brak toalety przystosowanej dla osób niepełnosprawnych,
  • miejsce postojowe dla osób niepełnosprawnych,
  • brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,
  • narzędzia pracy: komputer, drukarka, niszczarka, kserokopiarka, telefon.
  • Prowadzi egzekucję administracyjną należności pieniężnych w celu doprowadzenia do wykonania obowiązków,
  • Poszukuje majątku zobowiązanych w ramach prowadzonych postępowań egzekucyjnych, e celu prowadzenia skutecznej egzekucji,
  • Bada prawidłowość otrzymanych tytułów wykonawczych, zarządzeń zabezpieczenia i innych dokumentów zabezpieczenia oraz dopuszczalność prowadzenia egzekucji administracyjnej i zabezpieczenia, w celu prowadzenia egzekucji zgodnie z przepisami prawa.

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
  • Znajomość przepisów z zakresu zadań realizowanych przez komórkę,
  • Brak współpracy z organami bezpieczeństwa wymienionymi w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.),
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: brak
  • doświadczenia zawodowego
  • Dokładność i systematyczność,
  • Umiejętność obsługi aplikacji biurowych (edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne, programy do prezentacji),
  • Umiejętność planowania i organizowania pracy na własnym stanowisku,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu,
  • Odporność na stres.

Oferujemy

  • Ruchomy czas pracy,
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Możliwość korzystania z indywidualnego rozkładu czasu pracy na wniosek pracownika,
  • Benefity płacowe - dodatek za wysługę lat od 5 do 20 % wynagrodzenia zasadniczego, dodatkowe wynagrodzenie roczne(„13tka”), nagrody jubileuszowe,
  • Pakiet socjalny - dofinansowanie do kosztów wypoczynku, zakupu okularów korekcyjnych, niskoprocentowe pożyczki na cele mieszkaniowe, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach, możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
  • Możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty ubezpieczenia grupowego oraz pakietów medycznych.
Powrót do listy ofert