Visa
Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 17.05.2024
Inspektor wojewódzki ds. nadzoru i kontroli domów pomocy społecznej i środowiskowych domów samopomoc
Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wielkopolskim
Miejsce pracy
-
Gorzów Wielkopolski, lubuskie
Urzędnik
Umowa o pracę
Zakres obowiązków
-
Praca w terenie
-
Nietypowe godziny pracy
-
Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe
-
Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz
-
Kontakt z klientem niepełnosprawnym, przewlekle chorym, w podeszłym wieku, z zaburzeniami psychicznymi, całkowicie zależnym, leżącym
-
Zagrożenie korupcją
-
Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
-
Praca w pomieszczeniu klimatyzowanym zlokalizowanym na XIII piętrze w budynku XV kondygnacyjnym
-
Zainstalowana winda
-
Kontroluje jakość usług oraz zgodność zatrudnienia pracowników z wymaganymi kwalifikacjami w domach pomocy społecznej
-
Kontroluje jakość usług w środowiskowych domach samopomocy
-
Kontroluje placówki zapewniające całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej
-
Kontroluje realizację zadań samorządu gminnego i powiatowego, w zakresie działalności domów dziennego pobytu, usług opiekuńczych i bytowych realizowanych przez gminy w formie rodzinnych domów pomocy
-
Prowadzi postępowania administracyjne związane z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na prowadzenie domów pomocy społecznej oraz na prowadzenie placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej
-
Egzekwuje wnioski i zalecenia pokontrolne i informuje organy prowadzące o wynikach przeprowadzonych kontroli
-
Stwierdza zgodność programów naprawczych realizowanych w domach pomocy społecznej, środowiskowych domach samopomocy dla osób z zaburzeniami psychicznymi, domach dziennego pobytu z obowiązującym standardem usług i ocena stopień ich realizacji
-
Prowadzi postępowania administracyjne związane ze stosowaniem ustawowych sankcji w związku ze stwierdzonymi nieprawidłowościami w realizacji zadań świadczonych w kontrolowanych jednostkach
Wymagania
-
wykształcenie: wyższe tytuł zawodowy magistra na kierunku lub w zakresie: prawo, administracja, ekonomia, pedagogika, pedagogika specjalna, praca socjalna, socjologia, psychologia, polityka społeczna, politologia, politologia i nauki społeczne, zarządzanie lub marketing
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
-
Trzyletni staż pracy w pomocy społecznej na stanowisku, na którym były realizowane zadania z zakresu pomocy społecznej
-
Znajomość przepisów z obszaru pomocy społecznej, ustawy o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin Za życiem, postępowania administracyjnego
-
Znajomość ustawy o służbie cywilnej; znajomość zasad służby cywilnej i etyki korpusu służby cywilnej
-
Umiejętność pracy w zespole, w stresie, efektywna komunikacja, empatia, asertywność
-
Znajomość obsługi pakietu biurowego Microsoft Office w zakresie: obsługi edytora tekstów MS Word, obsługi arkusza kalkulacyjnego MS Excel, tworzenia prezentacji multimedialnych MS Power Point
-
W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
-
doświadczenia zawodowego
-
Znajomość przepisów prawa z zakresu: ochrony zdrowia psychicznego, przeciwdziałania przemocy w rodzinie, wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej
Oferujemy
-
Ruchomy czas pracy
-
Indywidualny rozkład czasu pracy
-
Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
-
Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
-
Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
-
Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
-
Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
-
Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
-
Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
-
Dodatek za wieloletnia pracę w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy
-
Nagrody jubileuszowe
-
Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. "trzynastka")
-
Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
-
Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
Praca alert - powiadomienia
Urzędnik, Gorzów Wielkopolski