• Częstochowa, śląskie

Inny

Umowa o pracę

Pełny etat

Specjalista / Specjalistka ds. rozliczeń


Twój zakres obowiązków

  • kontrola formalno-rachunkowa i merytoryczna dokumentów finansowych oraz ich rejestracja w systemach księgowych
  • sporządzanie raportów i analiz na potrzeby rozliczeń wewnętrznych
  • sporządzanie i rozliczanie inwentaryzacji miesięcznych
  • bieżąca kontrola nad magazynami towarowymi

Nasze wymagania

  • orientacja w świecie pojęć ekonomicznych i rachunkowych
  • umiejętność porządkowania i ujednolicania danych pochodzących z różnych źródeł
  • znajomość pakietu MS Office ( w szczególności Exela)

To oferujemy

  • pracę w zespole, który wprowadzi Cię w zadania i będzie wspierać swoją wiedzą
  • szanse nabycia cennych umiejętności i wiedzy praktycznej w sektorze gastronomiczno-hotelowym.
  • stabilne warunki zatrudnienia
  • elastyczne godziny pracy

Aplikuj

Dodana
Wygasa (za 14 dni temu)
Powrót do listy ofert