Visa
Starszy inspektor ds. Administracyjno-Gospodarczych
-
Szczecin, zachodniopomorskie
Urzędnik
Umowa o pracę
Zakres obowiązków
- Praca o charakterze administracyjno-biurowym
- Obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym
- Naturalne i sztuczne oświetlenie, konieczność koncentracji uwagi podczas wykonywanej pracy,
- Opracowywanie dokumentów, praca i czynności koncepcyjne,
- Uczestniczenie w przygotowywaniu i nadzorze prac konserwacyjnych, naprawczych i remontowych w obiektach Regionalnej Dyrekcji wykonywanych przez firmy zewnetrzne w celu utrzymania właściwego stanu technicznego tych obiektów,
- Czasami wyjazdy służbowe krajowe do miejsc, które moga być niedostosowane do poruszania sie osób niepełnosprawnych.
- Na stanowisku występuje stres związany z koniecznoscia natychmiastowego działania w przypadku wystapienia awarii.
- Obiekt przy ul. T.Firlika 20 w Szczecinie, niebędący własnością RDOŚ, dostosowany jest częściowo dla potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich (jest winda),
- W budynku znajduje się toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych (na parterze).
- Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym ).
- Pomieszczenia biurowe dla pracowników oraz ich stanowiska pracy znajdują się na I piętrze budynku 5 piętrowego (biurowiec),
- Stanowisko pracy wyposażone jest w monitor, komputer, wspólną drukarkę, telefon, kserokopiarkę sieciową znajdującą się w korytarzu firmy.
-
Systematycznie monitoruje stan pojazdów, instalacji, urządzeń i wyposażenia, inicjuje i nadzoruje terminowe wykonywanie przeglądów gwarancyjnych i serwisowych, w celu zapewnienia sprawnego funkcjonowania Regionalnej Dyrekcji.
-
Przygotowuje i przeprowadza postępowania na dostawy i usługi konieczne do właściwego utrzymania i eksploatacji pojazdów służbowych, instalacji i urządzeń oraz gromadzi związaną z tym dokumentację w celu zapewnienia właściwego utrzymania i gospodarowania majątkiem Regionalnej Dyrekcji.
-
Prowadzi rejestr wykorzystania samochodów służbowych, prowadzi rejestr kart drogowych pojazdów służbowych, sprawdza karty drogowe pod kątem rachunkowym, sporządza zestawienia zużycia paliwa w celu umożliwienia sprawowania właściwego nadzoru nad użytkowaniem pojazdów służbowych.
-
Nadzoruje i przeprowadza stosownie do potrzeb aktualizację lub wymianę dokumentów związanych z posiadaniem i eksploatacją posiadanych pojazdów, instalacji i urządzeń (np. dowody rejestracyjne pojazdów).
-
Uczestniczy w przygotowaniu i przeprowadzeniu procedur likwidacji zużytego lub zniszczonego sprzętu i wyposażenia w celu zapewnienia właściwego gospodarowania mieniem Regionalnej Dyrekcji.
-
Uczestniczy w przygotowaniu i nadzoruje realizację prac konserwacyjnych, naprawczych i remontowych w obiektach Regionalnej Dyrekcji wykonywanych przez firmy zewnętrzne w celu zapewnienia utrzymania właściwego stanu technicznego tych obiektów.
Wymagania
-
wykształcenie: średnie
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy w obszarze obsługi administracyjno-biurowej
-
• umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office (Word, Excel) • odpowiedzialność i rzetelność • terminowość, samodzielność • odporność na stres •komunikatywność.
-
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która: w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r. Oświadczenie - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
-
co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
Oferujemy
-
Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
-
Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
-
Miejsce parkingowe na terenie urzędu
-
Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
- Dodatek stażowy od 5% do 20%
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka)
- Nagroda jubileuszowa
- Praca w niezwykle zgranym zespole
- Zapoznanie się z systemem teleinformatycznym – EZD PUW, umożliwiającym elektroniczne zarządzanie dokumentacją w urzędzie,
-Zapoznanie się z systemem kancelaryjnym, w tym jednolitym rzeczowym wykazie akt w RDOSzczecin,
-Zapoznanie się z aktami prawnymi obowiązującymi w urzędzie,(wewnetrzna platforma informacyjna obowiązujaca w RDOŚ Szczecin
- Opieka specjalisty w celu zaznajomienia ze sposobem pracy i zrozumienia zakresu obowiązków.
Visa
Praca alert - powiadomienia
Urzędnik, Szczecin